ti na kanete sta 30 (700 x 467)

Τι να κάνεις στα 30 για να μην μετανιώνεις στα 50!

 Καλές συνήθειες που μπορεί να μας φαίνονται ανιαρές στα 30, αλλά θα μας χαρίσουν μια πραγματικά καλύτερη ζωή σε όλα τα επίπεδα.

Η άγνοια της νιότης γίνεται συνήθως η μετάνοια της ωριμότητας. Είναι λογικό να κάνουμε λάθη και κακές επιλογές, όμως ποιες είναι αυτές που εντέλει μας στοιχίζουν περισσότερο.

Τι θα μας έλεγε ο μελλοντικός εαυτός μας να κάνουμε;

Κόψε το κάπνισμα

Αν μπορούσες να δεις τον εαυτό σου στα 50 θα καταλάβαινες αμέσως το λόγο. Οι ασθένειες που προκαλεί στον οργανισμό, η γήρανση που προκαλεί στο δέρμα και τα χρήματα που ξοδεύεις για αυτή τη κακή συνήθεια είναι μερικές μόνο από τις επιπτώσεις της βλαβερής συνήθειας.

Βάλε αντηλιακό

Ο καρκίνος του δέρματος παραμονεύει όπως και τα αντιαισθητικά σημάδια στο δέρμα. Επιπλέον, στην υπερέκθεση στον ήλιο οφείλονται το ξηρό δέρμα και οι μελανιές, οπότε καλό είναι να αποφεύγουμε την ηλιοθεραπεία ειδικά κατά τις επικίνδυνες ώρες και φυσικά δεν ξεχνάμε ποτέ το αντηλιακό μας.

Αποταμίευση

Όσο δύσκολο κι αν ακούγεται, πρέπει να αποταμιεύουμε έστω και λίγα χρήματα. Και μόνο η συνήθεια του να κρατάμε κάποια χρήματα στην άκρη είναι ωφέλιμη.

Φτιάξε τις σχέσεις με τους συγγενείς

Προσπάθησε να διορθώσεις ή να συσφίξεις τις σχέσεις με τους γονείς, τα αδέρφια και την υπόλοιπη οικογένεια. Όσο περίπλοκες και δύσκολες κι αν είναι, μεγαλώνοντας θα καταλάβεις ότι η οικογένεια είναι το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή σου και ίσως τότε να είναι αργά.

Απέκτησε εμπειρίες

Οι εμπειρίες διαμορφώνουν αυτό που είμαστε, άρα είναι πολύ σημαντικότερες από τη ματαιοδοξία μας να συλλέγουμε υλικά αγαθά.

Πρόσφερε στους άλλους

Προσπάθησε να προσφέρεις στους γύρω σου. Η ανιδιοτέλεια της προσφοράς δίνει μεγάλη χαρά στους άλλους αλλά κυρίως σε εμάς τους ίδιους.

Φρόντισε το σώμα σου

Αν αυξομειώνεται συνεχώς το βάρος σου ή έχεις παραπανίσια κιλά σε νεαρή ηλικία, επιβαρύνεται η μετέπειτα υγεία σου. Καρδιαγγειακές ασθένειες, οστεοαρθρίτιδα, υπνική άπνοια, υψηλή πίεση, διαβήτης τύπου 2, το εγκεφαλικό και ο καρκίνος στο πάγκρεας, στο μαστό και στο έντερο συνδέονται άμεσα με το βάρος. Οπότε η σωστή διατροφή και η άσκηση μπορεί να ακούγονται βαρετές τώρα, αλλά είναι σωτήριες για το μέλλον.

Περιποιήσου τα δόντια σου

Είναι τόσο απλό όσο ακούγεται, απλά πήγαινε στον οδοντίατρο. Όσο το αμελείς τόσο περισσότερο θα πονάς και θα πληρώνεις στο μέλλον.

Διάβαζε 10 βιβλία κάθε χρόνο

Το μυαλό δε σταματά να αναπτύσσετε ποτέ, οπότε τροφοδότησέ το με το καλύτερο υλικό.

Ταξίδεψε

Όσο περισσότερο μπορείς, όπου μπορείς και με όποιο τρόπο.

Κράτα ημερολόγιο

Ακούγεται κλισέ, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να θυμάσαι τα πάντα μεγαλώνοντας. Αν προσθέσεις σε αυτό και φωτογραφίες, θα έχεις κάνει ένα δώρο ανεκτίμητης αξίας στον εαυτό σου και στα παιδιά σου.

Πηγή

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *