8 επιπλέον οφέλη που προσφέρει ο ανανάς στην υγεία

Ο ανανάς είναι ένα φρούτο πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα, αλλά και ένα φρούτο που μας παρέχει ακόμα περισσότερα προνόμια στον οργανισμό μας.

Για μεγάλο χρονικό διάστημα, αυτό το φρούτο, γηγενή στην Κεντρική Αμερική έχει καταναλωθεί για τις χιλιάδες των φαρμακευτικών ή ιαματικών ιδιοτήτων του, και χάρη στα μέταλλα, τα ένζυμα και τη βρομελίνη που περιέχει, μπορεί να είναι μεγάλη η βοήθεια στον τομέα της καταπολέμησης κατά του καρκίνου, της υπέρτασης, και της γήρανσης.

Μπορείτε να γευτείτε έναν τροπικό παράδεισο και να ενισχύσετε την υγεία σας με λίγες φέτες ανανά στο πρωινό σας σμούθι.

Ο ανανάς είναι φρεσκότερος από το Μάρτιο μέχρι τον Ιούνιο, παρόλο που μπορείτε να τον βρείτε κατά τη διάρκεια όλου του έτους. Και αυτό είναι πολύ καλό επειδή το φρούτο αυτό είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

Ιδού πώς ο ανανάς μπορεί να βελτιώσει την υγεία σας.

Ο ανανάς βοηθάει στην πέψη.

Ο ανανάς περιέχει μία ουσία που ονομάζεται βρωμελαΐνη. Έρευνες έχουν δείξει ότι αυτό το συμπλήρωμα διατροφής συντελεί στη μείωση των λοιμώξεων και καταπολεμά τα προβλήματα πέψης.

Ο ανανάς διατηρεί τα μάτια σας υγιή.

Ο ανανάς, όπως και τα καρότα, μπορούν να συντελέσουν θετικά στην καλή όραση. Όταν τρώτε τρεις φέτες ανανά την ημέρα, μειώνεται ο κίνδυνος εμφάνισης ARMD (εκφύλιση ωχράς κηλίδας), μίας ασθένειας που σχετίζεται με την απώλεια όρασης.

Ο ανανάς βοηθάει στη λειτουργία της καρδιάς.

Ο ανανάς περιέχει αρκετή ποσότητα βιταμίνης C. Η βιταμίνη αυτή όχι μόνο βοηθάει στην παρεμπόδιση του κρυολογήματος αλλά και προστατεύει την καρδιά από ασθένειες. Ρίξτε λίγα κομμάτια ανανά στην πρωινή σας βρώμη για έξτρα γεύση και προστασία.

Ο ανανάς βοηθάει στη γονιμότητα.

Πίνετε χυμό από ανανά για να ενισχύσετε τον οργανισμό σας με βιταμίνη C, β καροτίνη, χαλκό, ψευδάργυρο και φυλλικό οξύ. Αυτά τα θρεπτικά στοιχεία συντελούν στην ενίσχυση της γονιμότητας και στους άντρες και στις γυναίκες.

Μειώνει τον κίνδυνο άσθματος.

Ο οργανισμός σας μετατρέπει τη β καροτίνη σε βιταμίνη Α κατά τη διάρκεια της πέψης. Σύμφωνα με κάποιες έρευνες, αυτό θα μπορούσε να συντελέσει στη μείωση του άσθματος που προκαλείται έπειτα από άσκηση.

Ο ανανάς σάς διατηρεί χορτάτους.

Εκτός των άλλων θρεπτικών στοιχείων, ο ανανάς περιέχει και ίνες. Οι ίνες σας βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι για περισσότερη ώρα. Μπορείτε να πίνετε ένα ποτήρι χυμού ανανά το πρωί για να κατευνάσετε την επιθυμία σας για κατανάλωση ζάχαρης.

Ο ανανάς προστατεύει τα δόντια.

Η βρωμελαΐνη που περιέχεται στον ανανά βοηθά στην αφαίρεση των κηλίδων από τα δόντια σας. Επίσης συντελεί στην αφαίρεση της πλάκας και έτσι το χαμόγελό σας παραμένει υγιές.

Ο ανανάς συντελεί στην εξισορρόπηση των ηλεκτρολυτών

Μπορείτε να πίνετε χυμό ανανά έπειτα από επίπονη άσκηση για να εξισορροπηθεί το επίπεδο των ηλεκτρολυτών, να μειωθούν οι κράμπες και να παρεμποδιστούν οι τραυματισμοί. Το επίπεδο του καλίου που περιέχεται στον ανανά βοηθάει τον οργανισμό να διατηρήσει το κατάλληλο επίπεδο ηλεκτρολυτών.

Ο γλυκός ανανάς είναι βαρύτερος από όσο φαίνεται. Αποφεύγετε τους ανανάδες με μώλωπες όπως και τους πολύ μαλακούς. Να μυρίζετε τον ανανά και να επιλέγετε όσους έχουν ωραία οσμή κοντά στο κοτσάνι.

Επιμέλεια κειμένου  Σωτηριάδου Χριστίνα

Πηγή