tips για να έχεις ενέργεια όλη τη μέρα

5 tips για να έχεις ενέργεια όλη τη μέρα

Νιώθετε συχνά ατονία και κούραση; Να τι πρέπει να κάνετε για να ξαναβρείτε την ενέργεια που σας λείπει.

1.Συχνά και μικρά γεύματα
Οι αποθήκες ενέργειας του οργανισμού είναι άμεσα εξαρτώμενες από τη διατροφή μας.
Το μυστικό για να νιώθεις power ολόκληρη την ημέρα είναι να διατηρείς σταθερό το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα –  το πολύ χαμηλό ποσοστό σακχάρου προκαλεί κούραση και ατονία. Το υπερβολικά υψηλό, προσφέρει ενεργητικότητα, αλλά βραχυπρόθεσμα. Γι’ αυτό καλύτερα να τρως συχνά και μικρά γεύματα (5-6 γεύματα την ημέρα), για να διατηρείς τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά.
2.Ναι στον καφέ, αλλά με μέτρο
Σύμφωνα με το Κέντρο Εργασιακής Υγείας και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Κάρντιφ, η καφεΐνη μειώνει το αίσθημα κόπωσης και βελτιώνει τη νοητική λειτουργία αλλά σε υπερβολικές ποσότητες έχει ακριβώς την αντίστροφη δράση και κουράζει το νευρικό μας σύστημα.
3.Όχι στους απλούς υδατάνθρακες
.. όπως η ζάχαρη και το λευκό αλεύρι, γιατί µεταβολίζονται γρήγορα και ρίχνουν τα επίπεδα του σακχάρου.
Αντικατάστησέ τους με σύνθετους υδατάνθρακες που απελευθερώνουν ενέργεια στον οργανισµό µε αργό ρυθµό (και διατηρούν σταθερό το σάκχαρο), όπως το µαύρο ψωµί τα δηµητριακά και οι µπάρες δηµητριακών, τα φρούτα, τα λαχανικά και ο αρακάς, τα όσπρια, οι πατάτες, το ρύζι και τα ζυµαρικά.
4.Απλά σάκχαρα για τον εγκέφαλο
Αν έχεις ένα πρότζεκτ που πρέπει οπωσδήποτε να τελειώσεις, αλλά νιώθεις πως δεν μπορείς να συγκεντρωθείς επειδή είσαι πολύ κουρασμένη, κατανάλωσε τροφές που έχουν απλά σάκχαρα, και που έχει ανάγκη ο εγκέφαλος για τη λειτουργία του, όπως το μέλι, η ζάχαρη, η φρουκτόζη, και η σοκολάτα (σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Λοζάνης, η γλυκόζη αποτελεί τη βασική πηγή ενέργειας για τον εγκέφαλό μας).
5.Αεροβική γυμναστική
Η αεροβική άσκηση βοηθάει στην ενέργεια, στην εγρήγορση του οργανισμού και γενικά στην ευεξία και τη καλή ψυχική διάθεση (η άσκηση άλλωστε προκαλεί καλύτερη αιμάτωση του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος και αύξηση της σεροτονίνης που ευθύνεται για την ευεξία). Είδη αεροβικής άσκησης είναι το τζόγκινγκ, το ποδήλατο, το τένις, το κολύμπι, το γρήγορο περπάτημα. Για καλύτερα αποτελέσματα κάντε γυμναστική τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *