5 ασκήσεις για καυτούς γλουτούς

Αυτό το καλοκαίρι θα φορέσετε το μπικίνι σας γεμάτες αυτοπεποίθηση. Αρκεί να ακολουθήσετε πιστά αυτές τις στοχευμένες κινήσεις για να κάψετε το λίπος και να χτίσετε το κορμί των ονείρων σας.

Οι πιο βασικές ασκήσεις είναι οι εξής:

γλουτούς

Πιέσεις γλουτών:

Στηριχτείτε στα γόνατα και τα χέρια. Ανεβοκατεβάστε κάθε πόδι αφού πρώτα έχετε βάλει ένα βαράκι πίσω από το γόνατο. Ολοκληρώστε με 3 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

γλουτούς

Ημικαθίσματα:

Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά σε βαθύ κάθισμα (3 σετ x 15 ). Αν αντέχετε, κάντε ημικαθίσματα με προβολές (3 σετ x 15 για κάθε πόδι).

γλουτούς

Απαγωγοί-προσαγωγοί:

Στηρίξτε τα χέρια σας σε έναν πάγκο και με τα πόδια λυγισμένα κάντε 15 ανοίγματα στο πλάι, εναλλάξ. Tip: Ασκηθείτε και στην παραλία με γρήγορο περπάτημα ή τζόγκινγκ στην άμμο για 15’ και έπειτα κολύμπι.

 

γλουτούς

Άρσεις ποδιών 1. Στηριχτείτε στα τέσσερα: οι γλουτοί πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τα γόνατα και οι ώμοι με τις παλάμες. 2. Φέρτε το γόνατο στο στήθος και εκτείνετε το πόδι προς τα πίσω σφίγγοντας τους γλουτούς. Αλλάξτε πόδι και επαναλάβετε.

γλουτούς

Ημικαθίσματα 1. Σταθείτε όρθιες με τα πόδια σε διάσταση στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια στο πλάι. 2. Κάντε βαθύ κάθισμα μέχρι οι γλουτοί να έρθουν παράλληλα στο έδαφος. 3. Παραλλαγή: Στηρίξτε την πλάτη στον τοίχο και κατεβείτε όσο σας επιτρέπουν τα πόδια και η πλάτη. Ανεβάστε το βαθμό δυσκολίας επαναλαμβάνοντας την άσκηση με βαράκια.

Πηγή