14 τροφές με αντιγηραντική δράση

Όπως όλοι γνωρίζουμε, δεν είναι δυνατό να αποτραπεί το πέρασμα του χρόνου, αλλά η φροντίδα για το σώμα είναι σημαντική και θα σας βοηθήσει να φαίνεστε και να αισθάνεστε πιο υγιής μέσα και έξω. Να θυμάστε ότι η διάθεσή σας αντικατοπτρίζεται στην εμφάνισή σας και συνεπώς επηρεάζεται άμεσα από τις διατροφικές σας συνήθειες. Σε αυτό το άρθρο, θα σας προτείνουμε μια λίστα με 14 τροφές γνωστές για την αντιγηραντική δράση τους.

Υπάρχουν διαφορετικές φυσικές αντιγηραντικές τροφές που το σώμα χρειάζεται για να καταπολεμήσει τις επιπτώσεις του χρόνου, καθώς και για να διατηρηθεί το δέρμα λείο, νεανικό και χωρίς ρυτίδες. Μερικές από τις τροφές αυτές είναι πολύ οικονομικές και μπορούν να καταναλώνονται όσο συχνά θέλετε. Η ιδέα είναι ότι μπορείτε να τις συμπεριλάβετε ίσως περισσότερο στην καθημερινή διατροφή σας.

 Ελαιόλαδο

Στις μέρες μας η χρήση του ελαιολάδου στην κουζίνα είναι πλέον ευρέως διαδεδομένη επειδή η τιμή του στην αγορά είναι πιο χαμηλή από ότι στο παρελθόν. Η ελιά και το ελαιόλαδο έχουν πολλά οφέλη ειδικά για τη φροντίδα της καρδιάς και των αρτηριών ενώ είναι τροφές οι οποίες θα βοηθήσουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης. Το ελαιόλαδο βοηθά επίσης στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού και κρατά το δέρμα σας ενυδατωμένο και υγιές.

Κεράσια

Τα κεράσια περιέχουν ιχνοστοιχεία που τους δίνουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες τους προσφέρουν αντιγηραντική ικανότητα επειδή προλαμβάνουν την αρθρίτιδα και την αρθροπάθεια. Συνιστώνται επίσης για ασθένειες της καρδιάς, επειδή καθαρίζουν και απομακρύνουν το λίπος από τις αρτηρίες.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Το σέλινο, το λάχανο, το μπρόκολο, το μαρούλι και ο μαϊντανός είναι μερικά από τα λαχανικά με τις υψηλότερες πηγές αντιοξειδωτικών, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών, την κύρια αιτία της γήρανσης των κυττάρων. Είναι επίσης ιδανικά για την ανακούφιση των λοιμώξεων του ουροποιητικού, τα πεπτικά προβλήματα, την αναιμία και τον πόνο των δοντιών.

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λίπη, τα οποία είναι ειδικά στην καταπολέμηση της κακής χοληστερόλης. Σε σχέση με το δέρμα, επειδή είναι μια πηγή βιταμίνης Ε, η οποία το διατηρεί λείο, είναι πολύ κοινό το αβοκάντο να χρησιμοποιείται σε μάσκες για το πρόσωπο αλλά είναι επίσης ευεργετικό για τα μαλλιά.

Σκόρδο

Το σκόρδο συνιστάται ιδιαίτερα για την καταπολέμηση των καρδιακών παθήσεων και την πρόληψη του καρκίνου. Εξισορροπεί τα επίπεδα της χοληστερόλης και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.

Βρώμη

Αυτή είναι μια σημαντική τροφή για την απώλεια βάρους και λίπους, λόγω της περιεκτικότητας της σε διαλυτές ίνες, οι οποίες καταστέλλουν την όρεξη. Είναι μια πηγή φυτικού οξέος, το οποίο προλαμβάνει τον καρκίνο.

 Φράουλες

Φρούτα όπως οι φράουλες, τα βατόμουρα και τα σμέουρα και έχουν μια υψηλή ποσότητα αντιοξειδωτικών. Μπορούν επίσης να λειτουργούν ως αναλγητικά και αντιφλεγμονώδη και συμβάλλουν στη διατήρηση της καρδιαγγειακής υγείας.

Φακές

Τα όσπρια και ειδικά οι φακές βοηθούν στο να διατηρήσετε τα οστά σας δυνατά και είναι πηγές σιδήρου, ο οποίος κρατά τους μυς σας σε φόρμα. Βοηθούν επίσης την εντερική λειτουργία. Προτείνονται για δίαιτα επειδή ικανοποιούν εύκολα το αίσθημα του κορεσμού.

Τζίντζερ

Αυτή η ρίζα είναι ιδανική για την πεπτική λειτουργία και την καλή κυκλοφορία του αίματος. Ανακουφίζει από τους ρευματικούς πόνους και είναι ιδανική για την καταπολέμηση ασθενειών όπως η βρογχίτιδα, η πνευμονία και η γρίπη.

Σολομός

Ο σολομός είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία δίνουν στο σώμα καταπληκτικά θρεπτικά συστατικά. Έχει επίσης αντιοξειδωτικά που είναι υπεύθυνα για την αναγέννηση και την ενυδάτωση του δέρματος.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι πρωτίστως καλό για την καρδιά. Επίσης, όπως και η πλειοψηφία των παραπάνω προϊόντων, αυτό το ποτό περιέχει αντιοξειδωτικά, τα οποία είναι ιδανικά για την καταπολέμηση της γήρανσης και προστατεύουν το δέρμα. Χρησιμοποιείται επίσης ευρέως στις δίαιτες για απώλεια βάρους. Αυξάνει το βασικό μεταβολισμό και ενισχύει το νευρικό σύστημα. Προλαμβάνει ασθένειες όπως το Αλτσχάιμερ. Μπορείτε επίσης να το εφαρμόσετε στο δέρμα για να θεραπεύσετε τα εγκαύματα.

Ντομάτες

Τρώγοντας ντομάτες προστατεύετε τον οργανισμό σας από την υπεριώδη ακτινοβολία, εμποδίζοντας τα ηλιακά εγκαύματα. Είναι επίσης σημαντικό προϊόν για την περιποίηση του δέρματος, επειδή περιέχει λυκοπένιο, το οποίο βοηθά στην πρόληψη των ρυτίδων.

Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά, καθώς επίσης και μια πηγή των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης και την αύξηση της ενέργειας. Ο λιναρόσπορος συνιστάται επίσης για την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και της παχυσαρκίας.

Μέλι

Το μέλι, εκτός του ότι περιέχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενυδατώνει και απαλύνει το δέρμα. Είναι ιδανικό για την επούλωση εγκαυμάτων και εκδορών. Βοηθά στην επούλωση και την πρόληψη λοιμώξεων σε τραυματισμούς του δέρματος.

Θυμηθείτε:

Είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε αυτά τα τρόφιμα στην καθημερινότητά σας και να ενισχύσετε αυτή τη διαδικασία με το να κοιμάστε το απαραίτητο χρονικό διάστημα, με το να αποφεύγετε το κάπνισμα και την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, να φροντίζετε συνεχώς για την ενυδάτωση του σώματος σας και να αποφεύγετε την έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Πηγή