10 γρήγοροι τρόποι να χάσετε βάρος χωρίς δίαιτα και γυμναστική

Οι περισσότεροι από μας επιθυμούμε να είμαστε αδύνατοι και σε φόρμα. Έχοντας αυτό ως στόχο χρησιμοποιούμε κάθε πιθανή μέθοδο για να το επιτύχουμε. Συνήθως κάνουμε βασανιστικές δίαιτες που το αποτέλεσμά τους διαρκεί για πολύ λίγο χρονικό διάστημα, πολύ απλά γιατί δεν αντέχουμε να τις συνεχίσουμε.

Όσον αφορά την καθημερινή άσκηση, οι σημερινοί ρυθμοί ζωής είναι τόσο γρήγοροι που δεν προφταίνουμε καν να τη σκεφτούμε.

Όλα αυτά ίσως σας φέρνουν σε ένα αδιέξοδο, ωστόσο δε χρειάζεται να πέσετε σε απόγνωση! Κάναμε μια έρευνα και βρήκαμε συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε μερικά κιλά χωρίς την παραμικρή προσπάθεια, χωρίς δίαιτα κι άσκηση.

Διαβάστε τις προσεκτικά παρακάτω:

1. Μην ξεχνάτε να πίνετε νερό

Ξέρετε ότι το νερό είναι πηγή ζωής, παρ’ όλα αυτά δεν πίνετε όσο πρέπει. Ίσως να μην έχετε σκεφτεί ποτέ πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι για το μεταβολισμό σας, εάν πίνετε νερό στο σωστό χρόνο. Είναι καλύτερα να πίνετε 1-2 ποτήρια νερό 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα. Με αυτόν τον τρόπο, οι μεταβολικές σας διαδικασίες θα λειτουργήσουν πιο σωστά και το στομάχι σας θα γεμίσει εν μέρει, με αποτέλεσμα να τρώτε λιγότερο. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι έτσι θα είστε σε ένα καθεστώς ενυδάτωσης που θα σας εμποδίσει να «επιτεθείτε» στο ψυγείο.

2. Δώστε προσοχή στο φαγητό σας.

Κάντε το γεύμα σας μια μικρή τελετουργία. Δε θα χρειαστεί πολύς χρόνος. Καθίστε στο τραπέζι, μην βιαστείτε να φάτε, μην σκεφτείτε τα προβλήματά σας, μην παρακολουθήσετε τηλεόραση και μην μιλάτε στο τηλέφωνο. Θα πρέπει να είστε μόνο εσείς και το φαγητό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να γευτείτε το φαγητό σας πιο καθαρά και να τρώτε πολύ λιγότερο. Φάτε όσο πιο αργά μπορείτε.

3. Χρησιμοποιήστε ένα πιο μικρό πιάτο και ξυλάκια αντί για πιρούνι.

Για να αποφύγετε να σκεφτείτε το μέγεθος της μερίδας σας, βάλτε το φαγητό σας σε ένα μικρότερο πιάτο και φάτε μόνο όσο φαγητό χωράει. Όταν χρησιμοποιείτε τα ξυλάκια του κινέζικου φαγητού (chopsticks),τότε  τρώτε πιο αργά, και αυτό θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε πλήρης και χορτάτοι, ακόμη και με μια μικρότερη ποσότητα φαγητού.

Αν δεν μπορείτε να χειριστείτε τα ξυλάκια, χρησιμοποιήστε ένα μικρό κουτάλι ή το χέρι σας που δεν χρησιμοποιείτε για τις λεπτές δουλειές (το αριστερό για τους δεξιόχειρες και το δεξί για τους αριστερόχειρες).

4. Κοιμηθείτε περισσότερο

Δεν σας κάνουμε κάποιο αστείο. Τώρα θα έχετε την τέλεια δικαιολογία για να παραμείνετε στο κρεβάτι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, δεδομένου ότι ο ύπνος αποτελεί μέρος της διατροφής σας. Αν κοιμάστε, δεν τρώτε. Εκτός αυτού, ο ύπνος έχει μεγάλη επίδραση στον καλό μεταβολισμό και τα σωστά επίπεδα ορμονών που σας βοηθούν να παραμείνετε σε φόρμα. Ενώ κοιμάστε δεν κάνετε απολύτως τίποτα, όμως το σώμα σας καίει μεταξύ 50 και 100 θερμίδων ανά ώρα.

5. Να κοιμάστε στο κρύο.

Το μόνο που έχετε να κάνετε εδώ είναι να απενεργοποιήσετε το θερμοστάτη σας ή να ανοίξετε το παράθυρο. Έρευνα που διεξήχθη από το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας λέει ότι ο ύπνος σε θερμοκρασία 19 ° C  βοηθά το σώμα σας να απαλλαγεί από τις θερμίδες καθώς καίει το λίπος για να διατηρήσει τη θερμοκρασία του.

6. Προσθέστε στη διατροφή σας τροφές που καίνε τις θερμίδες.

Δεν χρειάζεται να αλλάξετε τις συνηθισμένες σας διατροφικές συνήθειες, απλά διαφοροποιήστε το μενού σας εντάσσοντας σε αυτό σολομό, αυγά, ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο, καυτερές πιπεριές και πράσινο τσάι. Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας και να κάψετε το λίπος πιο αποτελεσματικά. Επιπλέον, το άρωμα  των εσπεριδοειδών ή της μέντας μπορούν να μειώσουν την όρεξή σας, οπότε μην τα αγνοήσετε.

7. Ξεχάστε τις απαγορεύσεις.

Εάν θέλετε να φάτε ένα μπισκότο ή μια σοκολάτα, κάντε το. Απλώς φάτε ένα κομμάτι αντί για 3 ή 5 και είναι καλύτερα να το φάτε το πρωί για να έχετε αρκετό χρόνο για να κάψετε τις θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι αυστηρές απαγορεύσεις δεν είναι καλές, γιατί προκαλούν άγχος κι αυτό ένα υψηλότερο επίπεδο κακών ορμονών.

8. Βουρτσίστε τα δόντια σας. 

Κανονικά θα πρέπει να βουρτσίζετε τα δόντια σας τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα. Καλό είναι να αποκτήσετε τη συνήθεια να τα βουρτσίζετε και μετά από κάθε γεύμα. Η αίσθηση της καθαριότητας θα σας αποτρέψει να φάτε λίγο ακόμη. Τα φαγητά δεν είναι το ίδιο νόστιμα όταν έχετε τη γεύση και τη δροσιά της οδοντόκρεμας στο στόμα σας. Μην τεμπελιάζετε και δοκιμάστε αυτή την τακτική, πιάνει!

9. Γελάστε!

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Διεθνές Περιοδικό για την Παχυσαρκία, όταν γελάμε, η ενεργειακή μας δαπάνη αυξάνεται κατά 20%. Εκτός αυτού, το γέλιο  κάνει τους κοιλιακούς μυς μας να λειτουργούν! Ποια είναι η αγαπημένη σας κωμωδία; Δείτε την  και ξεκινήστε “άσκηση”.

10. Χρησιμοποιήστε θερμές κομπρέσες.

Αυτή είναι μια μέθοδος που θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση ή διαβάζετε ένα βιβλίο. Η θερμότητα σας κάνει να ιδρώνετε, έτσι μπορείτε να απαλλαγείτε από τα περιττά υγρά στο σώμα σας. Χρησιμοποιήστε λοιπόν ζεστές κομπρέσες, εάν θέλετε να χάσετε μερικούς πόντους σε συγκεκριμένα σημεία του σώματός σας. Μία πολύ γνωστή για τα αποτελέσματά της κομπρέσα είναι εκείνη με αλάτι και τζίντζερ. Για να αυξήσετε το αποτέλεσμα και να διατηρήσετε την κομπρέσα ζεστή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σεσουάρ των μαλλιών.

Πηγή

 

loading...
[fbcomments]