10 καταπληκτικές συνήθειες που θα αλλάξουν για τα καλά την ζωή σας προς το καλύτερο

Μερικές φορές, για να έχουμε συνολικές θετικές αλλαγές στη ζωή, πρέπει απλά να κοιτάξουμε τον τρόπο ζωής που κάνουμε. Κατά τη διάρκεια μιας ημέρας, κάνουμε πολλά πράγματα αυτόματα. Οπότε, γιατί να μην τα μετατρέψουμε σε χρήσιμες συνήθειες; Δεν είναι ούτε δύσκολο ούτε βαρετό.

Θα σας δώσουμε 10 χρήσιμες προτάσεις συνήθειες που θα αλλάξουν τη ζωή σας προς το καλύτερο.

10. Ξεκινήστε τη μέρα σας με ένα ποτήρι νερό με λεμόνι.

Κάντε κανόνα να πίνετε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με χυμό λεμονιού και μια πρέζα πιπέρι καγιέν, κάθε μέρα. Αυτό το τελετουργικό θα ενεργοποίησει το μεταβολισμό σας μέχρι να αρχίσετε το πρωινό σας. Ο χυμός λεμονιού περιέχει βιταμίνη C, η οποία θα αυξήσει την μικροβιοκτόνο ανοσία σας, ενώ το πιπέρι καγιέν θα επιταχύνει το μεταβολισμό σας.

Επιπλέον, η κατάσταση του δέρματός σας θα βελτιωθεί σημαντικά μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, λόγω αυτής της δράσης. Είναι μια απλή διαδικασία με μεγάλα οφέλη.

9. Σκουπίστε το πρόσωπό σας με παγάκια από αφέψημα χαμομηλιού.

Μια άλλη χρήσιμη συνήθεια το πρωί, είναι να τρίψετε το πρόσωπό σας με παγάκια από αφέψημα χαμομηλιού. Θα σας βοηθήσει να απαλλαχτείτε από τις ρυτίδες έκφρασης. Επιπλέον, διεγείρει τις διαδικασίες αλλαγής δέρματος. Αμέσως μετά τη διαδικασία, αντί για το πρωινό πρήξιμο, θα έχετε ένα φρέσκο πρόσωπό με βελούδινο δέρμα.

8. Πάρτε ελαφριά σνακ μαζί σας.

Οι επιβλαβείς τροφές είναι οι εχθροί του υγιεινού τρόπου ζωής. Αν δεν φάμε εκείνες τις μπάρες σοκολάτας και τα μπισκότα, δεν θα πάθουμε τίποτα. Ωστόσο, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν κάτι διαφορετικό.

Για να μειώσετε την επιθυμία σας να τρώτε ανθυγιεινές τροφές μεταξύ των κυρίων γευμάτων, ιυοθετήστε την συνήθεια να έχετε υγιεινά σνακ μαζί σας. Αυτά μπορεί να είναι φρούτα, φρυγανιές ή γιαούρτια. Η συνήθεια να έχετε σνακ που δεν αποτελούνται από απλούς υδατάνθρακες, θα σας δώσει ορατά αποτελέσματα σε ένα μήνα.

7. Χρησιμοποιήστε οδοντικό νήμα.

Η κατάσταση των δοντιών σας εξαρτάται άμεσα από την υγεία του σώματός σας. Οι επιστήμονες κατάφεραν ακόμη να αποδείξουν τη σχέση μεταξύ των δοντιών και των καρδιαγγειακών παθήσεων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κατά τη φροντίδα της στοματικής κοιλότητας του ατόμου, η χρήση του οδοντικού νήματος πρέπει να συμπεριληφθεί.

Βοηθά να καθαρίσετε το κενό μεταξύ των δοντιών σας από οποιοδήποτε τρόφιμο που κόλλησε εκεί, καθώς αφαιρεί την πλάκα σε δυσπρόσιτα μέρη.

6. Φάτε ένα μήλο μετά από κάθε κυρίως γεύμα.

Συνιστάται να βουρτσίζετε τα δόντια σας μετά από κάθε κυρίως γεύμα. Ωστόσο, δεν είναι πάντα δυνατό να γίνει κάτι τέτοιο. Υπάρχει μια πολύ απλή και γευστική λύση: μετά από κάθε κυρίως γεύμα, φάτε ένα μήλο. Αυτό θα καθαρίσει το στόμα σας από κάθε τρόφιμο κολλημένο στα δόντια σας, θα βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος στα ούλα σας και θα εξομαλύνει την οξύτητα στο στόμα σας. Επιλέξτε φρέσκα λαχανικά και φρούτα και ποτέ δεν θα κινδυνεύσετε από περιοδοντίτιδα.

5. Κάντε ντους με εναλλαγή κρύου – ζεστού νερου κάθε μέρα.

Μόνο μερικά λεπτά από αυτή τη χρήσιμη διαδικασία θα φέρει τεράστια οφέλη στην υγεία σας. Τα ντους με εναλλαγή κρύου – ζεστού νερού, ενισχύουν το νευρικό σύστημα και τα αιμοφόρα αγγεία. Επιπλέον, ένα τέτοιο ντους  είναι το κύριο εργαλείο για την πρόληψη και θεραπεία των κιρσών.

4. Αφήστε ένα μπουκάλι νερό στο γραφείο σας.

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν παρατηρούν καν ότι πάσχουν από αφυδάτωση. Αν έχετε αποφασίσει να έχετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να πίνετε περισσότερο νερό. Το τσάι, ο καφές και τα ανθρακούχα ποτά είναι εκτός αυτής της λίστας.

Πάντοτε να μεταφέρετε μαζί σας ένα μπουκάλι καθαρού νερού και μην ξεχάσετε να βάλετε άλλο στο γραφείο σας στην δουλειά: θα πιείτε περισσότερο, χωρίς μεγάλη προσπάθεια. Για να έχετε ακόμα μεγαλύτερο αποτέλεσμα, ορίστε μια υπενθύμιση στο τηλέφωνό σας για να πίνετε λίγο νερό κάθε ώρα.

3. Καταναλώστε ξηρούς καρπούς.

Καταναλώνετε 50 γραμμάρια ξηρούς καρπούς καθημερινά –  όποιους σας αρέσουν. Χάρη στα λιπαρά οξέα και τα ωμέγα-3 που έχουν, ενισχύουν το καρδιαγγειακό σύστημα, τα μαλλιά και τα νύχια. Επιπλέον, οι ξηροί καρποί περιέχουν σελήνιο, αντιοξειδωτικά, βιταμίνη Ε, φυτικές στερόλες (ουσίες που μειώνουν το επίπεδο κακής χοληστερόλης), κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο. Εν ολίγοις, είναι μια αποθήκη βιταμινών και θρεπτικών ουσιών.

2. Φορέστε κάλτσες κατά τον ύπνο.

Το καλοκαίρι, οι κάλτσες μπορεί να είναι από βαμβάκι. Το χειμώνα, επιλέξτε τις μάλλινες. Αφού κάνετε ένα ντους πριν πάτε για ύπνο, απλώστε άφθονο λάδι καρύδας με αρκετές σταγόνες μελιού στα πόδια σας. Κάντε μασάζ για να βοηθήσετε το λάδι να εισχωρήσει και να ενυδατώσει το δέρμα σας και στη συνέχεια βάλτε τις κάλτσες ύπνου.

Το αποτέλεσμα θα σας κάνει ευτυχισμένες αμέσως επειδή το πρωί τα πόδια σας θα είναι μαλακά και λεία. Επιπλέον, ένα μήνα αργότερα θα έχετε ξεχάσει το τραχύ δέρμα που προκαλούν τα τακούνια σας.

1. Διαβάζετε καθημερινά.

Η ανάγνωση πρέπει να γίνει συνήθεια χωρίς όρους, διότι βελτιώνει τη μνήμη, τη λογική σκέψη και τη φαντασία. Αποδείχθηκε ότι η τακτική ανάγνωση μπορεί να επιβραδύνει (ή και να σταματήσει) τη νόσο του Αλτσχάιμερ και την άνοια. Για να συνηθίσετε να διαβάζετε γρηγορότερα, βάζετε βιβλία σε κάθε γωνιά του σπιτιού σας: στο μπάνιο, στην κουζίνα, κάτω από το κρεβάτι.

Επίσης, μην ξεχάσετε να βάλετε ένα βιβλίο στην τσάντα σας, ώστε να μπορείτε να το διαβάσετε τόσο στις δημόσιες συγκοινωνίες όσο και όταν περιμένετε τον φίλο σας σε ένα καφέ. Αν έχετε μόλις αρχίσει να αναπτύσσετε την συνήθεια ανάγνωσης, διαβάστε για 15-20 λεπτά και, στη συνέχεια, αρχίστε να αυξάνετε τη διάρκεια. Πηγή