10 Απλοί και Χαλαρωτικοί Τρόποι για να Ξεκουράσετε τα Μάτια σας.

Οι ατελείωτες ώρες μπροστά από έναν υπολογιστή ή την τηλεόραση μπορεί να κάνουν πραγματικά κακό στα μάτια σας. Ξηρότητα, φαγούρα, πονοκέφαλοι, σας ακούγεται οικείο; Δυστυχώς, για πολλούς επαγγελματίες, φοιτητές και μαθητές, αυτός ο τρόπος ζωής αποτελεί καθημερινότητα και δεν υπάρχει χρόνος για ένα αναγκαίο διάλειμμα.

Γι΄αυτό το λόγο αποφασίσαμε να σας προτείνουμε δέκα απλές ασκήσεις για τα μάτια σας, που μπορείτε να κάνετε χωρίς κόπο σε λιγότερο από 15 λεπτά. Προσπαθήστε να τις κάνετε κατά καιρούς, και θα παρατηρήσετε πραγματικά τη διαφορά!

Κοιτάξτε στο σκοτάδι

Βάλτε τους αγκώνες σας στο τραπέζι. Κλείστε τα μάτια σας και καλύψτε τα με τις παλάμες σας. Χαλαρώστε και κοιτάξτε στο σκοτάδι. Κρατήστε αυτή τη θέση για μερικά λεπτά.

Πλάγια κίνηση ματιών

Σταθείτε ή καθίστε με την πλάτη ίσια. Κοιτάξτε ευθεία μπροστά. Χωρίς να κουνήσετε το κεφάλι σας, κοιτάξτε προς τα αριστερά. Εστιάστε σε αυτό που βλέπετε. Στη συνέχεια, κοιτάξτε προς τα δεξιά και εστιάστε σε αυτό που βλέπετε. Μετακινήστε τα μάτια σας από την μία πλευρά προς την άλλη πέντε φορές. Επαναλάβετε τον κύκλο τρεις φορές.

Πάνω και κάτω κίνηση ματιών

Καθίστε ίσια και κοιτάξτε μπροστά. Στη συνέχεια κοιτάξτε προς τα πάνω και εστιάστε σε αυτό που βλέπετε. Κοιτάξτε κάτω. Μην φοβηθείτε να συνοφρυωθείτε. Κοιτάξτε προς τα πάνω και προς τα κάτω πέντε φορές. Επαναλάβετε ολόκληρο τον κύκλο τρεις φορές.

Διαγώνια κίνηση των ματιών

Κοιτάξτε ευθεία μπροστά σας. Κοιτάξτε προς τα κάτω και προς τα αριστερά. Στη συνέχεια, μετακινήστε τα μάτια σας διαγώνια και κοιτάξτε προς τα πάνω και προς τα δεξιά. Εστιάστε σε αυτό που βλέπετε. Επαναλάβετε την άσκηση πέντε φορές, στη συνέχεια, κοιτάξτε ευθεία και κάντε τον ίδιο κύκλο προς την άλλη κατεύθυνση. Επαναλάβετε ολόκληρο τον κύκλο τρεις φορές.

Γυρίστε τα μάτια σας σε έναν κύκλο

Καθίστε ίσια και χαλαρώστε. Κοιτάξτε προς τα αριστερά και σιγά-σιγά γυρίστε τα μάτια σας σε έναν κύκλο δεξιόστροφα. Κάντε το δεξιόστροφα πέντε φορές και στη συνέχεια αριστερόστροφα πέντε φορές. Επαναλάβετε ολόκληρο τον κύκλο τρεις φορές.

  Κοντινή και μακρινή εστίαση Εστιάστε τα μάτια σας σε ένα μολύβι ή οποιοδήποτε άλλο κοντινό αντικείμενο. Θα πρέπει να είναι σε απόσταση 20-30 εκατοστών από τα μάτια σας. Στη συνέχεια κοιτάξτε κάτι μακρινό. Εστιάστε σε αυτό και προσπαθήστε να το δείτε με λεπτομέρειες. Στη συνέχεια κοιτάξτε ξανά το μολύβι. Αλλάξτε την εστίασή σας πέντε φορές. Επαναλάβετε αυτόν τον κύκλο τρεις φορές.

Συγκέντρωση #1

Καθίστε με ίσια την πλάτη. Κοιτάξτε ευθεία μπροστά. Κοιτάξτε στο σημείο ανάμεσα στα φρύδια σας. Εστιάστε σε αυτό που βλέπετε για λίγα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, κοιτάξτε ευθεία και πάλι. Κοιτάξτε στο σημείο ανάμεσα στα φρύδια σας. Αλλάξτε αυτήν την εστίαση πέντε φορές. Επαναλάβετε αυτόν τον κύκλο τρεις φορές.

Συγκέντρωση #2

Καθίστε με ίσια την πλάτη. Κοιτάξτε ευθεία μπροστά. Κοιτάξτε στην άκρη της μύτης σας για λίγα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, κοιτάξτε και πάλι μπροστά. Αλλάξτε αυτήν την εστίαση πέντε φορές. Επαναλάβετε ολόκληρο τον κύκλο τρεις φορές

Μασάζ #1

Κλείστε τα μάτια σας. Στη συνέχεια, πιέστε τα μάτια σας ερμητικά κλειστά για δύο έως τρία δευτερόλεπτα. Χαλαρώστε τους μυς γύρω από τα μάτια σας. Επαναλάβετε δέκα φορές.

Μασάζ #2

Κλείστε τα μάτια σας. Κάντε απαλό μασάζ στα βλέφαρά σας με κυκλικές κινήσεις. Πιέστε τα ελαφρά. Μην προσπαθήσετε να πιέσετε πάρα πολύ δυνατά. Κάντε δέκα κυκλικές κινήσεις, πρώτα δεξιόστροφα και μετά αριστερόστροφα.

Πηγή