xaste-tora-kila-pasxa-slider

Χάστε τα κιλά του Πάσχα, με 8 απλά βήματα!

Ορισμένες βασικές και χρήσιμες συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να χάσετε τα παραπανήσια κιλά σας, χωρίς δίαιτα, άλλα και να τα διατηρήσετε μετέπειτα είναι οι παρακάτω:

1.Προσπαθήστε το γεύμα σας να διαρκεί τουλάχιστον 20 λεπτά.

Με το να τρώτε αργά προσφέρετε στον οργανισμό σας μεγαλύτερη απόλαυση, με μικρότερη ποσότητα φαγητού.

2. Κοιμηθείτε περισσότερο.

Έρευνες έχουν δείξει ότι, 1 ώρα παραπάνω ύπνου το βράδυ, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Αυτό συμβαίνει διότι όταν κοιμάστε αποφεύγετε την απερίσκεπτη κατανάλωση ανθυγιεινών γευμάτων. Επίσης, ο λιγότερος ύπνος αυξάνει την όρεξη.

3. Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.

Προσπαθήστε να καταναλώνετε 2 μερίδες φρούτων και 3 μερίδες λαχανικών μέσα στην ημέρα σας.

4. Καταναλώστε προϊόντα ολικής αλέσεως όπως μαύρο ρύζι, κριθάρι, βρώμη, ή ολόκληρο σιτάρι.

Τα προϊόντα ολικής αλέσεως είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες διογκώνουν το στομάχι και επίσης βελτιώνουν το λιπιδαιμικό προφίλ του οργανισμού.

5. Βάλτε στόχο να φορέσετε το αγαπημένο σας ρούχο, που δεν σας κάνει πια.

Τοποθετήστε το σε ένα σημείο όπου θα το βλέπετε καθημερινά, ώστε να μην ξεχάσετε το στόχο σας!

6. Ελαττώστε το αλκοόλ.

Το αλκοόλ είναι το δεύτερο πιο θερμιδογόνο μετά το λίπος. Το λίπος δίνει 9 kcal/gr και το αλκοόλ 7 kcal/gr. Επίσης, το αλκοόλ συνοδεύεται συνήθως από τσιπς, φιστίκια και άλλα σνακ, τα οποία οδηγούν σε ακόμα μεγαλύτερη πρόσληψη θερμίδων.

7. Επιλέξτε ένα μικρότερο πιάτο για να σερβίρετε το φαγητό σας αντί για ένα μεγαλύτερο.

Αυτό αυτόματα θα σας οδηγήσει στη λήψη περίπου 100-200 λιγότερων θερμίδων/ημέρα.

8. Αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα.

Περπατώντας 20 λεπτά την ημέρα, καθαρίζοντας το σπίτι για 30 λεπτά, κουρεύοντας το γρασίδι για 20 λεπτά, κ.ά μπορείτε να χάσετε μέχρι και 100 έξτρα θερμίδες κάθε μέρα.

Αυτό σημαίνει μέχρι και 20 κιλά το χρόνο.

ΚΩΣΤΕΛΕΤΟΥ ΕΜΙΛΥ   Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Πηγή: www.corfuland.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *