Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

Υπάρχει τρόπος να στοχεύσεις τους γλουτούς! Βρήκαμε 20 κόλπα για να καταφέρεις να μεταμορφώσεις την πιο δύσκολη περιοχή του σώματος!

Το να χάσεις λίπος, κιλά και πόντους από την περιφέρεια πάντα ήταν ένα όνειρο για τις γυναίκες, αφού η συγκεκριμένη περιοχή είναι η πιο δύσκολη στη μεταμόρφωσή της σε σχέση με την περιοχή της κοιλιάς, για παράδειγμα.

Αν έχεις μεγαλύτερη περιφέρεια και λίπος στους γλουτούς και τους γοφούς – τα λεγόμενα ψωμάκια – ανήκεις κι εσύ όπως η πλειονότητα των Ελληνίδων (αν και στη νέα γενιά, φαίνεται αν αλλάζουν αυτά τα πρότυπα) στο σωματότυπο αχλάδι.

Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι για να στοχεύσεις την περιοχή, αλλά αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ότι οι γυναίκες με σωματότυπο αχλάδι έχουν πιο αργό μεταβολισμό (από τις γυναίκες με σωματότυπο μήλο) με αποτέλεσμα να χάνουν δυσκολότερα κιλά και να καίνε πιο αργά θερμίδες.

Επομένως ο στόχος σου είναι η αύξηση του μεταβολισμού, του ρυθμού δηλαδή με τον οποίο ο οργανισμός κάνει καύσεις και τελικά η ταχύτητα με την οποία θα καις θερμίδες.

Και αυτό υπάρχουν αρκετοί τρόποι να το καταφέρεις – αρκεί να τους ακολουθήσεις:

1.Όσο λιγότερα λιπαρά τρως τόσο λιγότερα αποθηκεύεις. Αν και κάποια λιπαρά είναι απαραίτητα (Ω-3 και Ω-6) για τον οργανισμό, πολλά είναι περιττά και η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας άλλων τύπων μπορεί να προκαλέσει έως απώλεια της οστικής πυκνότητας.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

2.Απόφυγε τις επεξεργασμένες τροφές με χαμηλά λιπαρά και προτίμησε αντίθετα αυτές που είναι φυσικά χαμηλές σε λιπαρά, όπως τα φρούτα, τα ολικής αλέσεως, τα λαχανικά, το ασπράδι αβγού και τα αποξηραμένα φρούτα.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

3.Αντικατάστησε το βούτυρο στο μαγείρεμα με ελαιόλαδο. Θα δεις διαφορά και στην πέψη.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

4.Μείωσε το αλάτι. Η κατακράτηση υγρών που προκαλεί, μπορεί να επιδεινώσει την αποθήκευση λίπους και την κυτταρίτιδα, που συνήθως αποτελεί μεγάλο πρόβλημα γι’ αυτόν το σωματότυπο.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

5.Πάρε ασβέστιο από φυσικές πηγές. Τρώγε τουλάχιστον μία τροφή υψηλή σε ασβέστιο, όπως ημιάπαχο γιαούρτι 2% ή γάλα, σαρδέλες, φακές και φασόλια, μαζί με υψηλής ποιότητας υδατάνθρακες, όπως ψωμί σικάλεως, σε κάθε γεύμα.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

6.Προσπάθησε να τρως 3 γεύματα και μέχρι 3 σνακς την ημέρα, να πίνεις πολύ νερό και να αποφεύγεις τις τεχνητές γλυκαντικές ουσίες.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

7.Κόψε τελείως τις άδειες θερμίδες, όπως αναψυκτικά, πατατάκια και επεξεργασμένα σνακ και γλυκά, που έχουν πολλές θερμίδες και ζάχαρη. Η προσπάθειά σου στη δίαιτα μπορεί να ακυρωθεί τελείως αν καταναλώνεις τέτοια προϊόντα.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

8.Πιες πολύ νερό και απόφυγε όσο περισσότερο μπορείς το αλκοόλ. Έχει πολλές θερμίδες και η συχνή του κατανάλωση θα σου αφήσει λίγη ενέργεια να ασχοληθείς με τη άσκηση ή τη σωστή διατροφή.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

9.Ο τρόπος μαγειρέματος παίζει ρόλο. Προτίμησε ψητά, μαγειρευτά ή στο ατμό αντί για τα τηγανιτά. Λιγότερες θερμίδες και καλύτερο για την υγεία, ώστε να έχεις και περισσότερη ενέργεια.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

10.Ο τρόπος μαγειρέματος παίζει ρόλο. Προτίμησε ψητά, μαγειρευτά ή στο ατμό αντί για τα τηγανιτά. Λιγότερες θερμίδες και καλύτερο για την υγεία, ώστε να έχεις και περισσότερη ενέργεια.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

11.Απόφυγε τους υδατάνθρακες. Οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν βάρος και το λίπος μαζεύεται στους γλουτούς και τους μηρούς κυρίως επειδή η διατροφή τους περιλαμβάνει πολλούς υδατάνθρακες. Απόφυγε κυρίως: ρύζι, ζυμαρικά, ψωμί, πατάτες.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

12.Τα τρόφιμα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος ειδικά στην περιοχή της περιφέρειας είναι το μη επεξεργασμένο κρέας (προτίμησε κοτόπουλο, γαλοπούλα, χοιρινό) και τα ψάρια (προτίμησε σολομό και τόνο).

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

13.Βάλε όσα περισσότερα λαχανικά μπορείς στη διατροφή σου. Μάλιστα προτίμησε τα φυλλώδη λαχανικά που μπορείς να καταναλώσεις ωμά σε σαλάτα.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

14.Πιες πράσινο τσάι. Είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και η μεγάλη ποσότητα πολυφαινολών που περιέχει προστατεύει τα κύτταρα από τις ελεύθερες ρίζες. Και το καλύτερο; Έχει ελάχιστες θερμίδες, οπότε δεν έχεις ενοχές.

 

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

15.Το μυστικών των celebrities: Πιες ένα ποτήρι νερό ή τσάι πριν από κάθε γεύμα. Αυτό θα ξεγελάσει τον οργανισμό σου να πιστέψει ότι έχει χορτάσει πιο νωρίς και θα νιώθεις λιγότερες λιγούρες, τρώγοντας μικρότερη ποσότητα φαγητού.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

16.Μην βρίσκεσαι διαρκώς σε δίαιτα. Το φαινόμενο yo-yo, όταν χάνεις και παίρνεις διαρκώς κιλά, δε βοηθάει το σώμα σου και με τον καιρό γίνεται πιο δύσκολο να χάσεις λίπος. Κατέληξε σε υγιεινή διατροφή και πάρε απόφαση να την «χαλάς» κάποιες μέρες στο μήνα.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

17.Κάνε γιόγκα! Αν και προκαλεί έκπληξη, η άσκηση αυτή δημιουργεί μεγάλες καύσεις στον οργανισμό, όχι όμως λόγω υψηλής έντασης, αλλά επειδή τα επίπεδα της ορμόνης του στρες πέφτουν αισθητά εξαιτίας της γιόγκα, αυξάνοντας έτσι τον μεταβολικό ρυθμό.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

18.Η πιο απλή άσκηση: Όταν θες να χάσεις λίπος σε γλουτούς και γοφούς, η ιδανική άσκηση είναι η αερόβια – και μάλιστα με αντιστάσεις. Το μυστικό που επισημαίνουν οι trainers είναι να κάνεις ανέβασμα σκάλας. Είναι ό,τι καλύτερο για τη συγκεκριμένη περιοχή.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

19.Φρόντισε τον ύπνο σου. Όταν δεν κοιμάσαι αρκετά μειώνονται τα επίπεδα της ορμόνης λεπτίνης, η οποία έχει το ρόλο να επισημαίνει στον εγκέφαλό σου ότι έχεις χορτάσει, ενώ παράλληλα αυξάνεται η ορμόνη γρελίνη που διεγείρει την όρεξη.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

20.Οι γυναίκες με σώμα «αχλάδι» έχουν περισσότερα ψυχολογικά ζητήματα που σχετίζονται με το σωματότυπό τους και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα με το φαγητό. Αποδέξου το σώμα σου και πες στον εαυτό ότι θα το φροντίσεις όσο καλύτερα μπορείς.

Πώς θα χάσεις λίπος από τους γλουτούς και την περιφέρεια

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *