στάση του σώματος

Μικρά tips τα οποία θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την στάση του σώματος σου

Δουλεύεις πολλές ώρες μπροστά από τον υπολογιστή κι αυτό έχει κάνει μεγάλο κακό στην στάση του σώματος σου. Μπορείς αν προσπαθήσεις λίγο να βοηθήσεις ξανά την πλάτη σου να ισιώσει και φυσικά να σταματήσεις να καμπουριάζεις, αλλά και να πονάς.

Τι να κάνεις για να βελτιώσεις την στάση του σώματος σου;

  1. Ίσιωσε την πλάτη σου: Σταμάτα να βουλιάζεις μέσα στην πολυθρόνα ή την καρέκλα αντίστοιχα. Η μέση σου πρέπει να ακουμπά στην καρέκλα, όπως ακριβώς και η πλάτη σου. Φυσικά και οι γλουτοί σου πρέπει να αγγίζουν το πίσω μέρος της καρέκλας.
  2. Που ακουμπάς τα πόδια σου; Ακόμα και τα πόδια σου παίζουν πολύ βασικό ρόλο στην στάση του σώματος σου, μην τα κρεμάς. Κράτησε τα σταθερά στο έδαφος. Αν δεν φτάνεις μπορείς να ρυθμίσεις την καρέκλα σου.
  3. Τι συμβαίνει όταν οδηγάς; Ακόμα και στην οδήγηση το σώμα σου πρέπει να είναι τεντωμένο. Πρέπει την ώρα που θα οδηγείς να μην γέρνεις προς τα εμπρός. Η σωστή στάση οδήγησης είναι το σώμα σου να κάθεται ίσιο στο κάθισμα και η πλάτη σου να ακουμπάει καλά στο μαξιλάρι.
  4. Προσοχή ακόμα και στον ύπνο σου: Δώσε προσοχή στη στάση που έχεις ακόμα και την ώρα που κοιμάσαι. Θα δεις θα σε βοηθήσει πολύ.

Πηγή: ipop.gr