Μήπως κοιμάστε σε αυτή τη θέση το βράδυ; Δείτε τι κίνδυνοι παραμονεύουν…

Ο καθένας μας, όταν κοιμάται συνήθως παίρνει μια συγκεκριμένη θέση στο κραβάτι του. Ωστόσο, το ξέρατε οτι ορισμένες θέσεις ύπνου προκαλούν παρενέργειες και για αυτό το λόγο καλό είναι να τις αποφεύγετε;  Ας πούμε και οι εργαζόμενοι σε ένα εργοστάσιο επειδή βρίσκονται στην ίδια θέση για 8 ώρες, αυτό μπορεί να είναι επιζήμιο για την υγεία τους, το ίδιο συμβαίνει και όταν εσείς κοιμάστε στην ίδια θέση για 8 ώρες κάθε βράδυ.

Ο ύπνος μας επιτρέπει να ξεκουραστούμε και να συγκεντρώσουμε ενέργεια, έτσι ώστε να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε καλύτερα. Ο τρόπος που κοιμόμαστε έχει τεράστια επίδραση στη συνολική ευημερία μας και όταν δεν κοιμόμαστε σωστά, αυτό μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα υγείας.

Ο ύπνος μας επιτρέπει να ξεκουραστούμε και να συγκεντρώσουμε ενέργεια, έτσι ώστε να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε καλύτερα.

Για παράδειγμα, αν έχετε την τάση να κοιμάστε στη δεξιά πλευρά σας, τότε σίγουρα βιώνετε συχνό πόνο στον ώμο, ενώ αν κοιμάστε ανάσκελα, ίσως να είστε επιρρεπείς σε πόνο στην πλάτη. Σύμφωνα με τον Andrew Bang, στο σώμα μας, αρέσουν οι εναλλαγές. Για παράδειγμα, αν σας παίρνει ο ύπνος ανάσκελα, μεταβείτε στη δεξιά ή την αριστερή πλευρά σας, αν τύχει να ξυπνήσετε κάποια στιγμή μέσα στη νύχτα. Το να κοιμάστε ανάσκελα είναι συνήθως πολύ πιο άνετο και λιγότερο αγχώδες για την σπονδυλική στήλη από το να κοιμάστε μπρούμυτα.

 Οι τρεις θέσεις ύπνου, μπρούμυτα, ανάσκελα ή στη κάθε πλευρά, η καθεμιά έχει τη δική της επίδραση στην υγεία σας. Μερικές φορές, το να κοιμάστε μπρούμυτα αυτό μπορεί να προκαλέσει ροχαλητό, και αν έχετε την τάση να ροχαλίζετε, αν κοιμηθείτε ανάσκελα, αυτό θα επιδεινώσει την κατάστασή σας. Επιπλέον, αν κοιμάστε μπρούμυτα πιέζοντας το λαιμό και την πλάτη, το να έχετε ένα καλό βραδινό ύπνο αποτελεί απατηλό όνειρο. Η καλύτερη θέση ύπνου είναι να κοιμάστε στο πλάι, στη δεξιά ή την αριστερή πλευρά.Σε αυτή τη θέση, δεν θα ροχαλίζετε ή θα ροχαλίζετε λιγότερο. Ωστόσο, αυτή η θέση δεν είναι πολύ καλή για την σπονδυλική στήλη, έτσι καλό θα ήταν να τοποθετήσετε ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια σας όταν κοιμάστε στο πλάι. Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο για τις παρενέργειες των θέσεων ύπνου:

Οι πληροφορίες που περιέχονται στην σελίδα δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας Το idiva.gr δεν φέρουν καμία ευθύνη για την οποιαδήποτε χρήση.

Πηγή