Κολοκυθάκι: Ιδανικό για την απώλεια βάρους

Tα κολοκυθάκια αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή και μπορούμε να τα συμπεριλάβουμε στα φαγητά μας ως συμπλήρωμα πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Τα οφέλη αυτού του λαχανικού το καθιστούν ως την ιδανικότερη λύση όταν θέλουμε να χάσουμε μερικά κιλά.

Καταναλώνετε κολοκυθάκια τακτικά ; Αν ναι, τότε σίγουρα θα γνωρίζετε ότι αυτό το λαχανικό μας βοηθά να διατηρούμε το σώμα μας υγιές και σε καλή κατάσταση ενώ είναι ιδανικό για σταδιακή απώλεια βάρους. Μπορεί να συνδυαστεί με πολλά φαγητά και είναι πεντανόστιμο. Επιτρέψτε μας να σας εξηγήσουμε!

1. Τα οφέλη του κολοκυθιού για την υγεία

Το κολοκυθάκι έχει εξαιρετική γεύση και είναι απαραίτητο συστατικό για το πρόγραμμα διαίτης μας. Αλλά πριν εξηγήσουμε με ποιο τρόπο μπορεί να λεπτύνει τη μέση σας, ας κάνουμε μια σύντομη αναφορά στα βασικά του οφέλη και τις ιδιότητές του:

2. Χάστε βάρος με κολοκυθάκια

Κολοκυθάκι 2

Αρχικά θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι – δεν συνιστάται να καταναλώνετε μόνο κολοκυθάκια για έναν ολόκληρο μήνα και τίποτα άλλο. Το κολοκυθάκι μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικό πρόσθετο για τη δίαιτά σας, αλλά τα φαγητά μας θα πρέπει να περιλαμβάνουν μερικές πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Τα οφέλη αυτού του λαχανικού ποικίλουν, αλλά αυτά που υπερέχουν θα τα επεξηγήσουμε λίγο παρακάτω. Επιπλέον, χάρη σε αυτά τα κολοκυθάκια αποτελούν μια ιδανική λύση όταν χρειάζεται ή θέλουμε να χάσουμε μερικά κιλά.

3. Μια απλή συνταγή: Καστανό ρύζι με κολοκυθάκι και πράσο

Κολοκυθάκι 3

Αν δοκιμάσετε αυτήν την συνταγή θα παρατηρήσετε ότι είναι πεντανόστιμη και πολύ εύκολη στην προετοιμασία της. Σημειώστε τη:

Το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να πλύνουμε τα λαχανικά. Κόβουμε το πράσο σε μικρά κομμάτια, ξεφλουδίζουμε το κολοκυθάκι και το κόβουμε σε μικρά κυβάκια. Κάνουμε ακριβώς το ίδιο με το κρεμμύδι και το σκόρδο, τα ξεφλουδίζουμε και τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια.

Τώρα παίρνουμε ένα τηγάνι και βάζουμε λίγο λάδι. Αρχικά σοτάρουμε το κρεμμύδι και το πράσο σε μέτρια φωτιά για μερικά λεπτά. Μετά προσθέτουμε το κολοκυθάκι και το σκόρδο, αφού τα έχουμε στραγγίσει καλά. Προσθέτουμε λίγο πιπέρι και μια χούφτα κουκουνάρι. Στη συνέχεια ρίχνουμε λίγες σταφίδες.

Μόλις γίνει μια πλούσια σάλτσα περιμένετε περίπου 5 λεπτά και μετά προσθέστε μισή κούπα λευκό κρασί. Το κρασί θα του δώσει μια απίστευτη γεύση. Όταν το κρασί έχει απορροφηθεί σχεδόν όλο, προσθέστε το ζωμό λαχανικών και ανακατέψτε καλά. Πρέπει να θυμάστε ότι το ρύζι, αν είναι άκοπο καστανό θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο μαγειρέματος.

Δοκιμάστε το για να δείτε αν του λείπει κάτι, αν θέλετε να προσθέσετε λίγο αλάτι ή λίγο παραπάνω πιπέρι. Αν σας φαίνεται καλό, τότε προσθέστε το ρύζι, 300 γραμμάρια. Κλείστε το τηγάνι με το καπάκι του και αφήστε το να βράσει σε δυνατή φωτιά. Μην ξεχνάτε να ανακατεύετε ενδιάμεσα για να μην κολλήσει το ρύζι.

Όταν το ρύζι έχει απορροφήσει σχεδόν όλο το ζωμό, δοκιμάστε το για να δείτε αν είναι έτοιμο. Αδειάστε το σε μια πιατέλα – σερβίρετε τον ευατό σας με μια καλή κι επαρκή μερίδα – μπορείτε να προσθέσετε λίγο χυμό λάιμ και να βάλετε μερικούς ξηρούς καρπούς από πάνω. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύετε τη γεύση και προσθέτετε περισσότερες βιταμίνες στο πιάτο σας. Είναι μια συνταγή πλούσια σε φυτικές ίνες και είναι ιδιαίτερα χορταστική σαν μεσημεριανό γεύμα, για παράδειγμα. Αν το συνοδεύσετε με μια σαλάτα με σπανάκι και με μικρά κομμάτια ανανά, θα αισθανθείτε υπέροχα. Πηγή

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *