Κίτρινα και σάπια δόντια; Δείτε 5 πολύτιμες συμβουλές τρόπους για καλή στοματική υγιεινή και αστραφτερό χαμόγελο!

Στα τέλη του 19ου αιώνα, η οδοντιατρική υγεία στη Βρετανία ήταν σε ένα πολύ χαμηλό σημείο. Η διαδικασία αστικοποίησης που συνέβη κατά τη διάρκεια της Βιομηχανικής Επανάστασης άλλαξε πλήρως τις συνήθειες των ανθρώπων. Τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά ήταν σπάνια και η κατανάλωση ζάχαρης ήταν σε υψηλό επίπεδο. Η νέα αστική διατροφή ήταν η πηγή της εκτεταμένης φθοράς των δοντιών και της απώλειας δοντιών, ειδικά των παιδιών, όπως εξηγεί η Royal Pharmaceutical Society.

Το 1932, δημοσιεύθηκε μια μελέτη στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό, που πρότεινε ότι μια αλλαγή στη διατροφή μπορεί στην πραγματικότητα να αντιστρέψει τη φθορά των δοντιών. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η έλλειψη ορυκτών και λιποδιαλυτών βιταμινών, καθώς και η υπερκατανάλωση φυτικού οξέος και επεξεργασμένου σακχάρου προκαλούν τερηδόνα.

Ο δημόσιος ομιλητής και συγγραφέας David Wolfe χρησιμοποιεί τη μελέτη του 1932 για να δώσει 5 βημάτα για την καταπολέμηση της τερηδόνας και να επουλώσει τις κοιλότητες. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε πώς λειτουργεί το σχέδιο των 5 βημάτων του Wolfe!

1. Εξαλείψτε τη ζάχαρη.

Η Nova Scotia Dental Association εξηγεί ότι η ζάχαρη βοηθά την πλάκα, που προκαλεί την κοιλότητα, να πολλαπλασιάζεται γρήγορα. Με άλλα λόγια, η ζάχαρη καθιστά πιο δύσκολο τον καθαρισμό των δοντιών από τα βακτήρια που προκαλούν την κοιλότητα.

2. Να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά.

Αυτός ο κανόνας είναι ίδιος για την προώθηση της υγείας και την εξάλειψη νόσων σε όλα τα μέρη του σώματος. Η κακή διατροφή μας θυμίζει ότι η περιοδοντική νόσος συνδέεται με ανεπαρκείς βιταμίνες και ανόργανες ουσίες. Το ασβέστιο, ο φώσφορος, ο ψευδάργυρος, το φυλλικό οξύ, ο σίδηρος, τα λιπαρά ωμέγα-3, οι βιταμίνες Β και οι βιταμίνες A, C και D είναι όλες απαραίτητες για την στοματική υγεία. Ο καλύτερος τρόπος για να προστατευθείτε από τη φθορά των δοντιών είναι να κάνετε μια δίαιτα με επίκεντρο τις άπαχες πρωτεΐνες και τα φρέσκα λαχανικά.

 3. Πλύσεις στόματος. Οι πλύσεις είναι μια παράδοση που χρονολογείται πριν από 3.000 χρόνια στην αρχαία Ινδία. Η θεραπεία πλύσεων του στόματος με κάποιο λάδι γίνεται αν βάλετε στο στόμα σας μια κουταλιά της σούπας λάδι για περίπου 20 λεπτά ή έως ότου το λάδι αποκτήσει γαλακτώδες λευκό χρώμα. Το λάδι πρέπει τα το φτύσετε. Το λάδι λειτουργεί με το να τραβάει τα μικρόβια από τα δόντια. Σύμφωνα με τον ιδρυτή και τον ιδιοκτήτη της Οδοντικής Ένωσης Sugar Fix Dr. Jessica T. Emery, σε άρθρο σχετικά με την Οδοντιατρική, το λάδι δεν αντιστρέφει τις επιπτώσεις της φθοράς των δοντιών. Είναι, ωστόσο, μια χρήσιμη θεραπεία που εμποδίζει τις κοιλότητες και τη φθορά των δοντιών όταν χρησιμοποιείται παράλληλα με τακτική οδοντόβουρτσα και οδοντικό νήμα (δύο φορές την ημέρα).

4. Εξαλείψτε το φυτικό οξύ

Σύμφωνα με το Ίδρυμα Εναλλακτικής και Ολοκληρωτικής Ιατρικής, το φυτικό οξύ εμποδίζει την απορρόφηση ορυκτών όπως το ασβέστιο, που είναι απαραίτητο για την υγιή δομή των δοντιών. Το φυτικό οξύ βρίσκεται σε μη ζυμωμένους κόκκους, όπως πλιγούρι βρώμης, δημητριακά για πρωινό και μπάρες δημητριακών. Προκειμένου να αποφευχθούν οι κοιλότητες στα δόντια, να αποφεύγεται η κατανάλωση όλων των μη ζυμωμένων κόκκων που περιέχουν φυτικό οξύ.

5. Χρησιμοποιήστε οδοντόπαστα πλούσια σε μεταλλικά στοιχεία

Τα μεταλλικά στοιχεία είναι απαραίτητα για την καταπολέμηση των κοιλοτήτων και της φθοράς των δοντιών. Η Colgate εξηγεί ότι όταν το σμάλτο των δοντιών εξασθενεί, χάνεται μεταλλικά ιχνοστοιχεία. Ο καλύτερος τρόπος για να αντικαταστήσετε το χαμένο περιεχόμενο μεταλλικών στοιχείων (εκτός από την κατανάλωση τροφών πλούσιων σε μεταλλικά ιχνοστοιχεία) είναι να χρησιμοποιήσετε οδοντόκρεμα πούσια σε μεταλλικά στοιχεία, που αντικαθιστά τα χαμένα μεταλλικά ιχνοστοιχεία. Αυτός είναι ο λόγος που πολλές οδοντόκρεμες περιλαμβάνουν φθόριο, το οποίο ενεργά αναδομεί το σμάλτο.

Αυτά τα απλά 5 βήματα είναι εύκολα και θα κάνουν μια εξαιρετική διαφορά στην υγεία του στόματος σας. Αλλά πριν κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές στην ρουτίνα της στοματικής σας υγείας, είναι σημαντικό να μιλήσετε με τον οδοντίατρό σας. Μόνο αυτός είναι σε θέση να σας πει τον καλύτερο τρόπο για να έχετε μια καλή στοματική υγεία.

Πηγή