Επιταχύνετε το μεταβολισμό σας και χάστε τώρα το λίπος από το σώμα σας με αυτές τις τροφές

Ο ρυθμός του μεταβολισμού κάθε ατόμου διαφέρει. Αλλά αν κοιμάστε αρκετά, κάνετε γυμναστική, πίνετε άφθονο νερό και τρώτε σωστά – αυτό σίγουρα θα επιταχύνει το μεταβολισμό σας και αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να έχετε καλή υγεία αλλά θα σας βοηθήσει να χάσετε και βάρος.

Σας παρουσιάζουμε λοιπόν μια λίστα με τροφές οι οποίες μπορούν να επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας. Προσπαθήστε να ενδωματώσετε τα τρόφιμα αυτά στη διατροφή σας και δείτε σταδιακά το λιπός στο σώμα σας να εξαφανίζεται!

Καυτερές πιπεριές

Υπάρχουν μελέτες που έχουν δείξει ότι η κατανάλωση καυτερής πιπεριάς επιταχύνει το μεταβολισμό κατά τουλάχιστον 25%.

Αυτό συμβαίνει καθώς το πικάντικο φαγητό μας αναγκάζει να ιδρώνουμε περισσότερο από το συνηθισμένο. Αυτό οφείλεται στην καψαϊκίνη – μια ένωση η οποία επηρεάζει τους υποδοχείς του πόνου στο σώμα. Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και το μεταβολισμό, αναγκάζοντας το σώμα σας να κάψει λίπος με πιο γρήγορους ρυθμούς.

Τώρα μήπως αναρωτιέστε που μπορείτε να βρείτε την καψαϊκίνη; Μπορείτε να την βρείτε σε όλα τα είδη των καυτερών πιπεριών όπως είναι το τσίλι, το jalapeno, το πιπέρι καγιέν και άλλα. 2.) Δημητριακά ολικής αλέσεως: πλιγούρι βρώμης και καστανό ρύζι

 

Όσοι ακολουθούν μια υγιεινή διατροφή, γνωρίζουν οτι μέσα σε αυτή υπάρχει πάντα μια ποικιλία από δημητριακά και σιτηρά. Και αυτό συμβαίνει για ένα πολύ καλό λόγο. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως το σιτάρι, η βρώμη, το ρύζι ή το καλαμπόκι, περιέχουν μεγάλες ποσότητες θρεπτικών συστατικών και σύνθετων υδατανθράκων, τα οποία επιταχύνουν το μεταβολισμό και  σταθεροποιούν τα επίπεδα της ινσουλίνης.

Ωστόσο, και τα χαμηλά όπως και τα πολύ υψηλά επίπεδα ινσουλινης δεν είναι καλά για το σώμα μας. Η ανισορροπία αυτή που υφίσταται λέει στο σώμα μας οτι πρέπει να μαζέψει περισσότερος λίπος. Ετσι, θα πρέπει να γνωρίζετε οτι δεν πρέπει να το παρακάνετε ούτε με την υγιεινή διατροφή, καθώς όπως όλα τα πράγματα στη ζωή και αυτή χρειάζεται μέτρο.

3.) Μπρόκολο

Ίσως να μην σας αρέσει το μπρόκολο και να μην το προτιμάτε στην διατροφή σας, αλλά είναι μια σημαντική πηγή ασβεστίου , η οποία επιταχύνει το μεταβολισμό μας. Εκτός από το ασβέστιο περιέχει και άλλες βιταμίνες  όπως η C, Κ και Α.

Δεν είπαμε να τρώτε συνέχεια μπρόκολο και όλη την ώρα. Είναι απλά καλό να τρώτε μια μερίδα την ημέρα, η οποία θα σας παρέχει μια μεγάλη ποσότητα φυλλικού οξέος (βιταμίνη Β9), φυτικών ινών αλλά και αντιοξειδωτικών. Και αυτό αποτελεί ένα από τα καλύτερα προϊόντα αποτοξίνωσης που μπορείτε να προσθέσετε στη διατροφή σας.

Κόκκινα φασόλια

Τα κόκκινα φασόλια επιταχύνουν αρκετά το μεταβολισμό. Στη δομή τους περιέχουν το λεγόμενο ανθεκτικό άμυλο, το οποίο δεν χωνεύεται, αλλά καθαρίζει τα έντερα. Και χάρη στο γεγονός ότι τα φασόλια περιέχει μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα διατηρούν μια αίσθηση κορεσμού .

Επιπλέον, περιέχουν ψευδάργυρο και βιταμίνη Β ,τα οποία επηρεάζουν την τεστοστερόνη. Αυτή η ορμόνη είναι απαραίτητη για το σχηματισμό του μυϊκού ιστού, και ειδικά των γυναικών.

Αν θέλετε να επιταχύνετε τις μεταβολικές διεργασίες στο σώμα σας, είναι σημαντικό να τρώτε άφθονα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ασβέστιο.

Καφές και πράσινο τσάι

Δεν είναι μυστικό ότι ο καφές και το πράσινο τσάι αποτελούν τους πιο αποτελεσματικούς ενισχυτές του μεταβολισμού μας. Επίσης, περιέχουν μεγάλες ποσότητες αντιοξειδωτικών, που μπορεί να σας βοηθήσουν στην μείωση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα και στη καύση περισσότερου λίπους. Ωστόσο πρέπει να γνωρίζετε ότι ο καφές, όπως και το πράσινο τσάι, θα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και να χρησιμοποιούνται με μέτρο.

Μήλα και αχλάδια

Τα μήλα και τα αχλάδια είναι από τους καλύτερους συμμάχους, όταν πρόκειται για την καταπολέμηση του υπερβολικού βάρους. Όχι μόνο λόγω των χαμηλότερου θερμιδικού περιεχομένου τους, αλλά και επειδή αυτά τα δύο φρούτα επιταχύνουν σημαντικά τις μεταβολικές διαδικασίες στο σώμα .

Αυτό επιβεβαιώνεται και από μελέτες που διεξάγονται από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο του Ρίο ντε Τζανέιρο, στη διάρκεια των οποίων κατέστη σαφές ότι, οι γυναίκες που έτρωγαν τρία μήλα ή αχλάδια την ημέρα έχασαν περισσότερο βάρος από εκείνες που δεν ακολούθησαν το ίδιο πράγμα.

 Μπαχαρικά

Τα μπαχαρικά όπως το μαύρο πιπέρι, η μουστάρδα, το τζίντζερ και το σκόρδο, βοηθούν αρκετά τα επίπεδα του μεταβολισμού. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι άνθρωποι που περιλαμβάνουν μπαχαρικά στη διατροφή τους μπορούν να κάψουν περισσότερες από 1.000 θερμίδες την ημέρα, χωρίς καμιά φυσική δραστηριότητα.

Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή – τα πορτοκάλια, το γκρέιπφρουτ και τα λεμόνια βοηθούν στην καύση του λίπους και βάζουν φωτιά στο μεταβολισμό μας . Επιπλέον, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας των εσπεριδοειδών σε βιταμίνη C ρυθμίζουν το επίπεδο της ινσουλίνης στο αίμα , έτσι ώστε συχνά περιλαμβάνουνται σε δίαιτες υγιεινής διατροφής.

Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο

Αν θέλετε να επιταχύνετε τις μεταβολικές διεργασίες στο σώμα σας, είναι σημαντικό να τρώτε άφθονα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ασβέστιο.

Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Τενεσί  επιβεβαίωσε ότι, οι άνθρωποι που καταναλώνουν 1.200 έως 1.300 mg ασβεστίου την ημέρα έχασαν το διπλάσιο βάρος από ό, τι εκείνοι που λάμβαναν μικρότερες ποσότητες.

Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βρίσκονται συνήθως στα ψάρια, αλλά είναι επίσης παρούσα στους ξηρούς καρπούς, τους σπόρους και στο λινέλαιο.

Αυτά τα τρόφιμα επιταχύνουν τον μεταβολισμό, μειώνοντας την παραγωγή μιας ορμόνης που ονομάζεται λεπτίνη (μια φυσική χημική ένωση που μειώνει τους ρυθμούς του μεταβολισμού).

Οι πληροφορίες που περιέχονται στην σελίδα  δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας.

via