Διάσημη 35αρα, μητέρα 2 παιδιών με Τέλειο Σώμα, μας Αποκαλύπτει το μυστικό της για κορμί λαμπάδα, ΧΩΡΙΣ κυτταρίτιδα!

H υπέροχη ηθοποιός έχει αναδειχθεί ως μία από τις πιο όμορφες και ελκυστικές γυναίκες του κόσμου. Είναι μητέρα δύο κοριτσιών, αλλά διατηρεί ένα απίστευτα καλογυμνασμένη και ταυτόχρονα θηλυκή σιλουέτα. Ο λόγος φυσικά για την Τζέσικα Άλμπα!

Η προσωπική γυμνάστρια Ramona Braganza αποκαλύπτει ένα από τα μυστικά του ποθητού σώματος της όμορφης ηθοποιού, ασκήσεις γυμναστικής που βοήθησαν την ηθοποιό να επανακτήσει το σώμα της μετά τον τοκετό. Τρεις απλές αλλά αποτελεσματικές ασκήσεις για να σφίξετε τους χαλαρούς μυς των κοιλιακών και των γλουτών μετά την εγκυμοσύνη.

Διάσημη 35αρα, μητέρα 2 παιδιών με Τέλειο Σώμα, μας Αποκαλύπτει το μυστικό της για κορμί λαμπάδα, ΧΩΡΙΣ κυτταρίτιδα! 1

Άσκηση 1η. Κατέβασμα ποδιών

Διάσημη 35αρα, μητέρα 2 παιδιών με Τέλειο Σώμα, μας Αποκαλύπτει το μυστικό της για κορμί λαμπάδα, ΧΩΡΙΣ κυτταρίτιδα! 2

Πως να κάνετε την άσκηση:

Ξαπλώστε ανάσκελα, και σηκώστε τα πόδια σας σε γωνία 90 μοιρών. Κρατήστε τα γόνατα λυγισμένα. Στη εκπνοή, ακουμπήστε με την φτέρνα του δεξιού ποδιού στο στρώμα. Στην εισπνοή ανεβάστε το στην αρχική θέση. Επαναλάβετε την άσκηση από την άλλη μεριά. Κάντε για 1 λεπτό την άσκηση

Αποτέλεσμα: Γυμνάζονται οι κάτω κοιλιακοί μυς, οι γλουτοί και οι μηροί.

Άσκηση 2η. Ημιγέφυρα

Διάσημη 35αρα, μητέρα 2 παιδιών με Τέλειο Σώμα, μας Αποκαλύπτει το μυστικό της για κορμί λαμπάδα, ΧΩΡΙΣ κυτταρίτιδα! 3

Πως να κάνετε την άσκηση:

Ξαπλώστε ανάσκελα, και τοποθετήστε τα πόδια λυγισμένα και ανοιχτά στην έκταση της λεκάνης. Απλώστε τα χέρια σε έκταση στο πλάι. Στην εκπνοή σηκώστε τη λεκάνη σας προς τα πάνω.

Κρατήστε τη λεκάνη ψηλά για ένα δευτερόλεπτο και επανέλθετε στην αρχική στάση.

Επανάλαβετε την άσκηση για 1 λεπτό.

Αποτέλεσμα: Σφίγγουν οι γλουτοί και οι μηροί.

Άσκηση 3η. «Στρείδι»

Διάσημη 35αρα, μητέρα 2 παιδιών με Τέλειο Σώμα, μας Αποκαλύπτει το μυστικό της για κορμί λαμπάδα, ΧΩΡΙΣ κυτταρίτιδα! 4

Πως να κάνετε την άσκηση:

Ξαπλώστε στο πλάι με ελαφρώς λυγισμένα τα γόνατα, και ανασηκώστε το πάνω γόνατο, έχοντας τον αστράγαλο σταθερό, σαν να ανοιγοκλείνει ένα στρείδι.

Κατεβάστε αργά το πόδι. Επαναλάβετε για 30 δευτερόλεπτα το κάθε πόδι.

Αποτέλεσμα: Γυμνάζονται οι μυς στο εσωτερικό των μηρών, οι κοιλιακοί και η πλάτη.

Μπορείτε να δείτε ολόκληρη το βίντεο με τις ασκήσεις.

 

Φυσικά, αυτές οι τρεις ασκήσεις δεν είναι οι μόνες που κάνει η Τζέσικα Άλμπα. Η διάσημη ηθοποιός ασχολείται τακτικά με την φυσική της κατάσταση και τρέφεται με υγιεινή διατροφή. Αλλά αυτές οι ήπιες ασκήσεις, αν τις κάνουμε καθημερινά μπορούν να βοηθήσουν να επαναφέρουμε την καλή μας σωματική κατάσταση, μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα απραξίας.

Πηγή

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *