Δίαιτα: Διώξε τα ψωμάκια και χάσε 4 κιλά με αυτό το μενού

Γενικά εμείς οι γυναίκες έχουμε ένα θέμα με το λίπος στην περιφέρεια. Ναι ναι, τα γνωστά ψωμάκια. Όπως είναι γνωστό, η συσσώρευση λίπους στο σώμα μας, τείνει να “μαζεύεται” σε κάποια σημεία περισσότερο και σε κάποια άλλα λιγότερο. Οι περισσότερες λοιπόν, φαίνεται να εμφανίζουμε, συχνότερη συσσώρευση λίπους στην περιοχή των γλουτών και της περιφέρειας. Και κάπου εδώ αναρωτιέσαι αν μπορεί αυτό το πρόβλημα να διορθωθεί. Φυσικά και μπορεί αγαπητή μου αναγνώστρια, αρκεί να υιοθετήσεις στην καθημερινότητά σου τη δίαιτα που προτείνει στην παρέα του Tlife η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Κλειώ Δημητριάδου, με την οποία και θα χάσεις 4 κιλά σε ένα μήνα και θα αποχαιρετήσεις τα ψωμάκια.

Για να τα καταφέρεις θέλω να ενισχύσεις την υπομονή και την επιμονή σου και να μην επαναπαύεσαι. Έχε κατά νου ότι το καλοκαίρι είναι μια ανάσα μακριά, που αυτό σημαίνει ότι σε λίγο καιρό θα φοράμε το μαγιό μας και όλα αυτά τα κοντά σορτς. Οπότε από σήμερα ξεκινάμε διατροφή, πίνουμε πολύ νερό και φυσικά δεν ξεχνάμε τη γυμναστική μας…

Χρήσιμα tips:

  • Προσπάθησε να ενισχύσεις τη διατροφή σου με άπαχη πρωτεΐνη η οποία θα αυξήσει το μυϊκό ιστό σου και θα βελτιώσει τη σύσταση του σώματός σου.
  • Περιόρισε το αλάτι το οποίο προκαλεί κατακράτηση υγρών.
  • Προσπάθησε να τρως τρόφιμα πλούσια σε κάλιο όπως τα φρούτα και τα λαχανικά. Το κάλιο διώχνει το νάτριο από τον οργανισμό, οπότε και τα υγρά του σώματος.
  • Μείωσε την πρόσληψη λιπαρών τροφών και γλυκών, τα οποία είναι η αχίλλειος πτέρνα των μεσογειακών γυναικών και συσσωρεύουν το λίπος στα επίμαχα σημεία.
  • Για να μειώσεις την κατακράτηση των υγρών υπάρχουν διάφορα βοηθητικά βότανα όπως η λουίζα και το ταραξάκο που είναι διουρητικά και ουσιαστικά θα «ξεπλύνουν» και θα καθαρίσουν τον οργανισμό σου.

Γενικές οδηγίες:

  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους).
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα.
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες, 2 μανταρίνια, 1/2 μπανάνα, 3 φέτες ανανά.
  • Στα ροφήματά σου χρησιμοποίησε υποκατάστατο ζάχαρης.
  • Πιες ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα μέσα στην εβδομάδα.
  • Τα γαλακτοκομικά καλύτερα να είναι με μειωμένα λιπαρά.
  • Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα.

 

*Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

Πηγή