Αυτή η απλή άσκηση καίει περισσότερες θερμίδες από 30 λεπτά τρέξιμο.

Αν θέλετε να τονώσετε όλο το σώμα σας, να βελτιώσετε την καρδιαγγειακή σας κατάσταση και να κάψετε θερμίδες δεν υπάρχει λόγος να ιδρώνετε στα γυμναστήρια ή να ξοδέψετε μια περιουσία σε εξοπλισμό για το σπίτι. Το μόνο πράγμα που θα χρειαστείτε είναι ένα σχοινάκι.

Το σχοινάκι δεν είναι μόνο για παιδιά. Έχει αποδειχτεί, ότι έχει πολλά οφέλη και είναι εξαιρετικό συμπληρωματικό σε άλλες ασκήσεις.

Δείτε παρακάτω τα οφέλη που έχει το σχοινάκι και πως να το χρησιμοποιήσετε σωστά για να έχετε άμεσα αποτελέσματα.

Εξαιρετικός τρόπος για να κάψετε θερμίδες

Υπάρχουν μελέτες που υποστηρίζουν, ότι 10 λεπτά σχοινάκι είναι τόσο αποτελεσματικά όσο 30 λεπτά τρέξιμο από άποψη καρδιαγγειακής κατάστασης και καύσης θερμίδων. Με το σχοινάκι μπορείτε να κάψετε περίπου 330 θερμίδες, ενώ με το τρέξιμο 270.

Δεν απαιτεί πολύ χρόνο ή χώρο

Το σχοινάκι δεν απαιτεί πού χώρο. Μπορείτε να το κάνετε οπουδήποτε και όποια ώρα θέλετε.

Γυμνάζει πολλές ομάδες μυών ταυτόχρονα

Το σχοινάκι τονώνει τα χέρια, τα πόδια, την πλάτη, τους κοιλιακούς και τους ώμους.

Ακόμα και ένα παιδί μπορεί να το κάνει

Η τεχνική είναι πολύ απλή και δεν σχετίζεται με την ηλικία ή το επίπεδο της φυσικής κατάστασης.

Βελτιώνει τις ικανότητές σας

Το σχοινάκι όχι μόνο γυμνάζει τους μυς ομοιόμορφα, αλλά βελτιώνει τον συντονισμό, την ισορροπία και τα αντανακλαστικά.

Μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας ή με φίλους

Εκτός από αποτελεσματική αυτή η άσκηση είναι διασκεδαστική και απολαυστική.

Τι πρέπει να ξέρετε πριν ξεκινήσετε

Διαλέξτε το κατάλληλο σχοινάκι. Αν έχετε την ευκαιρία, αγοράστε το από κατάστημα αθλητικών ειδών που μπορούν να σας συμβουλεύσουν για το σωστό μήκος, υλικό κτλ.

Φορέστε παπούτσια χωρίς παραγεμίσματα. Μπορείτε να κάνετε σχοινάκι και ξυπόλυτοι, αλλά είναι καλύτερο να το κάνετε αυτό όταν έχετε κατακτήσει την τεχνική.

Κρατήστε το κεφάλι σας ίσιο και κοιτάξτε μπροστά. Μην κοιτάτε κάτω.

Ο κορμός σας πρέπει να είναι ίσιος και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα.

Κρατήστε τους αγκώνες κοντά στο σώμα σας.

Πιάστε τις λαβές με τα δάχτυλα, όχι με τις παλάμες.

Σημαντικό: χρησιμοποιήστε τους καρπούς για να γυρίσετε το σκοινί, όχι τα χέρια σας.

Χρησιμοποιήστε το μπροστινό μέρος των ποδιών σας (μετατάρσιο) για να πάρετε ώθηση και να προσγειωθείτε. Οι φτέρνες σας δεν πρέπει να αγγίζουν το έδαφος. Δεν χρειάζεται να πηδήξετε πολύ ψηλά, 3-4 εκατοστά είναι αρκετά.

Μόλις μάθετε το βασικό άλμα μπορείτε να δοκιμάσετε και άλλες τεχνικές: διπλή στροφή, άλμα με το ένα πόδι.

via