Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας

Η διατροφολόγο- διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου και μας δείχνει ακριβώς τι τρώει όταν κάνει δίαιτα και το μοιράζεται μαζί σας!

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Οι συνταγές της εβδομάδας:

Δευτέρα:

Σνίτσελ κοτόπουλου ψητό στο φούρνο με ψητή ντομάτα.

«Το πανάρισμα το φτιάχνω με γάλα και ασπράδι αυγού αρχικά και στη συνέχεια η επικάλυψη είναι με φρυγανιά και άφθονο κουρκουμά (εξ ου και το πορτοκαλί χρώμα)», τονίζει η Κλειώ.

Η ψημένη ντομάτα έχει περισσότερο λυκοπένιο από την ωμή και την ψήνω στο ίδιο αντικολλητικό τηγανάκι με το σνίτσελ.

Τρίτη:

σαλάτα πράσινη (baby σπανάκι και ρόκα) με μια κονσέρβα τόνου και ένα αυγό βραστό.

Το απαραίτητο dressing περιέχει 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και 1 κουτ. της σούπας soya sauce. Σε αυτή τη σαλάτα λόγω τόνου και σόγιας δε χρειάζεται αλάτι. Είναι μια εύκολη και light λύση και σε συνδυασμό με τη σος, τρώγεται ακόμα και από όσους έχουν βαρεθεί τον τόνο

Τετάρτη:

ψητό κοτόπουλο στο φούρνο και βραστά καρότα.

«Προτιμώ το μπούτι γιατί είναι πιο τρυφερό, αλλά το ψήνω έχοντας βγάλει την πέτσα! Αν το κρέας μαγειρευτεί στο φούρνο μαζί με το λίπος του, ακόμα και αν το αφαιρέσουμε στη συνέχεια, θα πάρουμε αρκετά από τα λιπαρά του», τονίζει η ειδικός.

Πέμπτη:

μπιφτέκι μοσχαρίσιο (άπαχος κιμάς) πλασμένο με βρώμη, ντομάτα και μισή πατάτα «τηγανητή».

«Έψησα την πατάτα σε λαδόκολλα στο φούρνο αφού άλειψα τα chips με ελάχιστο ελαιόλαδο», λέει η διατροφολόγος.

Τηγανητό χωρίς τηγάνι με ενδιαφέρον αποτέλεσμα (στην ανάγκη όλα φαίνονται πεντανόστιμα).

Παρασκευή:

Μυλοκόπι ψητό στο φούρνο και πολίτικη σαλάτα.

Η πολίτικη σαλάτα είναι από τις πιο χορταστικές σαλάτες και για αυτό τη συνδύασα με το ψητό ψάρι, που δεν προκαλεί επαρκή κορεσμό.

Σάββατο:

Ψαρονέφρι ψητό με σος γιαούρτι-μουστάρδα.

Στη σαλάτα λειτούργησε η λογική «η πείνα τέχνας κατεργάζεται» και αντί για κρουτόν έβαλα λίγα ποπ κορν φτιαγμένα στο φούρνο μικροκυμάτων χωρίς κάποια λιπαρή ύλη (βάζουμε μέσα σε χάρτινη σακούλα 2 κουτ. της σούπας καλαμπόκι και ψήνουμε για περίπου 2 λεπτά).

Κυριακή:

cheat meal!

«Δεν έβγαλα φωτογραφία αυτό που έφαγα, αλλά το άλλο γεύμα που είναι smoothie bowl: γιαούρτι με κατεψυγμένο μήλο αλεσμένα, μαζί με cranberries και ανάλατα κάσιους», λέει η Κλειώ.

Πηγή

loading...

Αφήστε το σχόλιό σας

comments