Κανέλα και στέβια για να ρυθμίσετε το σάκχαρο

Έχετε λαχτάρα για γλυκά; Θα θέλατε να ρυθμίσετε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας; Τόσο η κανέλα όσο και η στέβια διαθέτουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που συνεισφέρουν στη σταθεροποίηση της γλυκόζης στο αίμα. Μπορείτε να ενισχύσετε την υγιεινή δράση τους συνδυάζοντας και τα δύο συστατικά με τη βοήθεια της παρακάτω θαυμάσιας συνταγής.

Αισθάνεστε ξαφνικές λαχτάρες για γλυκά; Δέχεστε επιθέσεις πείνας; Χρειάζεται να ελέγξετε το σάκχαρο στο αίμα σας; Θα θέλατε να προλάβετε τον διαβήτη;

Αν δεν αντιμετωπίζετε κάποια σοβαρή διαταραχή αλλά επιθυμείτε να ελέγξετε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας χωρίς να στραφείτε σε φάρμακα, συνιστούμε την παρακάτω αποτελεσματική λύση.

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για το πώς η κανέλα και η στέβια σε μορφή εγχύματος μπορούν να σας βοηθήσουν να προλάβετε μελλοντικά προβλήματα υγείας.

Κανέλα

Η κανέλα είναι ένα αρωματικό μπαχαρικό που προέρχεται από τον φλοιό του δέντρου της κανέλας. Έχει πολλές ωφέλειες για την υγεία, όπως:

  • Διαθέτει χωνευτικές, αντιβιοτικές, αποχρεμπτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.
  • Αποτελεί επίσης ένα ισχυρό φυσικό διεγερτικό που εξασφαλίζει ενέργεια και θερμότητα. Βελτιώνει τη λίμπιντο χωρίς να επηρεάζει το νευρικό σύστημα και χωρίς να προκαλεί νευρικότητα.

Όπως θα επισημάνουμε σε αυτό το άρθρο, η κανέλα αποτελεί επίσης εξαιρετική θεραπεία για τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα. Αποτελεί επίσης φυσική θεραπευτική αντιμετώπιση για την πρόληψη και τον έλεγχο του διαβήτη τύπου 2.

Συνιστούμε να επιλέγετε κανέλα Κεϋλάνης, αν είναι εφικτό, επειδή όχι μόνο είναι πιο γλυκιά και έχει πιο λεπτή γεύση από την κασσία, αλλά διαθέτει πιθανώς και περισσότερες φαρμακευτικές ιδιότητες.

Όταν η κανέλα είναι σε σκόνη, είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε τα δύο είδη, επομένως προσπαθείτε να αγοράζετε κανέλα με την ονομασία Cinnamomum zeylanicum ή Cinnamomum verum.

Στέβια

Η στέβια είναι ένα φυτό που προέρχεται από την Παραγουάη και σήμερα είναι γνωστό σε όλον τον κόσμο ως η πιο φυσική και η πιο υγιεινή γλυκαντική ουσία.

Επιπλέον μπορείτε εύκολα να την καλλιεργήσετε στο σπίτι ή να αγοράσετε αποξηραμένα φύλλα ή εκχύλισμα, ανάλογα με τη χρήση που σχεδιάζετε.

Η στέβια, που συμβάλλει στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, ξεχωρίζει επίσης για τους παρακάτω λόγους:

  • Διαθέτει ήπιες υποτασικές ιδιότητες και είναι ιδανική για τους ανθρώπους με αρτηριακή πίεση υψηλότερη του φυσιολογικού ή για όσους αντιμετωπίζουν περιστασιακά απότομη αύξηση της αρτηριακής τους πίεσης.
  • Περιέχει εφτά φορές περισσότερες αντιοξειδωτικές ουσίες από το πράσινο τσάι.
  • Είναι ήπιο διουρητικό.
  • Είναι αντιόξινη και βελτιώνει την πέψη.
  • Επουλώνει και απολυμαίνει πληγές και εγκαύματα.
  • Ενισχύει το σμάλτο των δοντιών και προλαμβάνει την τερηδόνα. Οι φυσικές οδοντόκρεμες περιλαμβάνουν όλο και περισσότερο τη στέβια στα συστατικά τους.

 Θεραπευτική συνταγή για τη ρύθμιση του σακχάρου

Για να αξιοποιήσετε αυτά τα δύο συστατικά, μπορείτε να φτιάξετε ένα γευστικό έγχυμα.

Υλικά

  • δύο κουταλάκια του τσαγιού τριμμένη κανέλα Κεϋλάνης (6 γραμμάρια)
  • δύο κουταλάκια του τσαγιού αποξηραμένα φύλλα στέβιας (10 γραμμάρια)
  • Τρία φλιτζάνια νερό (600 ml)

Προετοιμασία

  • Πρώτα ζεστάνετε το νερό και απομακρύνετέ το από τη φωτιά αμέσως μόλις αρχίσει να βράζει.
  • Έπειτα προσθέστε τα φαρμακευτικά φυτά και αφήστε το μείγμα στην άκρη σκεπασμένο για δέκα λεπτά.
  • Στραγγίστε το μείγμα και το έγχυμά σας είναι έτοιμο!

Μερικές ακόμα συμβουλές

Για να κάνετε αυτή τη θεραπευτική συνταγή ακόμα πιο αποτελεσματική, ακολουθείτε καθημερινά τις παρακάτω κατευθυντήριες γραμμές:

1. Προσθέστε κανέλα σε διάφορες συνταγές: κέικ, πουτίγκες, παγωτά, μπισκότα, κρέατα της κατσαρόλας κ.λπ..

2. Γλυκάνετε τα επιδόρπια με στέβια αντί με άλλες γλυκαντικές ουσίες και θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα.

Υπάρχουν δύο τύποι στέβιας: φυσική στέβια, που έχει σκούρο χρώμα και ιδιότητες που ρυθμίζουν το σάκχαρο καθώς επίσης και έντονο άρωμα που θυμίζει γλυκόριζα, και η επεξεργασμένη στέβια, που είναι ανοιχτόχρωμη και άγευστη.

Παρ’όλα αυτά, η επεξεργασμένη στέβια είναι πάντα καλύτερη από τη ζάχαρη ή άλλες γλυκαντικές ουσίες.

Να θυμάστε πάντα να καταναλώνετε τροφές που είναι πλούσιες σε διαλυτές ίνες (φρούτα, λαχανικά, φασόλια, πλήρη δημητριακά). Οι φυτικές ίνες αυτού του είδους επιβραδύνουν την απορρόφηση των υδατανθράκων, γεγονός το οποίο μειώνει την αντίδραση ινσουλίνης και την αύξηση της γλυκόζης στο αίμα που παρατηρείται μετά το φαγητό.

Ορισμένες τροφές όπως ο αρακάς, το νεροκάρδαμο, το φύτρο σταριού και η μαγιά μπύρας επίσης συνεισφέρουν στη μείωση των επιπέδων του σακχάρου.

Πίνετε πολύ νερό, εκτός των γευμάτων: τουλάχιστον εφτά φλιτζάνια τη μέρα.

Τρώτε πολλά μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της μέρας, από τρία ως πέντε, για να διατηρείτε πιο σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου. Παρομοίως, αποφεύγετε τα μεγάλα γεύματα ή το να μένετε πολλές ώρες νηστικοί.

Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και απολαύστε αυτή τη θαυμάσια φυσική θεραπευτική συνταγή και θα δείτε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας να βελτιώνονται

Πηγή

loading...

Αφήστε το σχόλιό σας

comments