Δείτε Τι Έτρωγα Κάθε Βράδυ Και Με Βοήθησε Να Χάσω Όλα Τα Περιττά Κιλά

Η δίαιτα δεν πρέπει να είναι συνυφασμένη με τη στέρηση, αλλά με την αλλαγή της φιλοσοφίας γύρω από το φαγητό.

Η προσπάθεια απώλειας βάρους μπορεί να είναι ένας μεγάλος αγώνας.

Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τη βοήθεια του ειδικού, ο καθένας πρέπει να προσπαθήσει από μόνος του ώστε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Όμως υπάρχουν και αυτές οι δύσκολες ώρες όπου μας καταβάλλει η επιθυμία να κάνουμε επιδρομή στο ψυγείο.

Είναι τότε που γυρνάμε στο σπίτι κουρασμένοι από τη δουλειά και το πρώτο πράγμα που σκεφτόμαστε είναι το φαγητό ή την αγαπημένη μας σοκολάτα. Αυτή ακριβώς την επιθυμία ένιωθα όταν αποφάσισα να χάσω μερικά κιλά.

Η μάχη όμως ήταν άνιση γιατί τελικά πάντα κέρδιζε το ψυγείο ή το σακουλάκι με τα πατατάκια.

Ώσπου ανακάλυψα το τρόφιμο που βοήθησε ώστε να μειωθούν οι βραδινές λιγούρες.

Θέλετε να μάθετε ποιό ήταν; ‘Ηταν το γιαούρτι. 

Κάθε βράδυ είτε λίγο πριν κοιμηθώ είτε σαν κυρίως γεύμα περιελάμβανα το γιαούρτι και κατάφερα να χάσω όλα τα περιττά κιλά.

Πώς όμως με βοήθησε το συγκεκριμένο τρόφιμο;

Καταρχάς το γιαούρτι είναι χαμηλό σε θερμίδες και πλούσιο σε πρωτεΐνες, τις οποίες χρειάζεται το σώμα μας για να καταπολεμήσει τις βραδινές λιγούρες και να διατηρήσει το μεταβολισμό ενεργό.

Όμως προσοχή γιατί δεν είναι όλα τα γιαούρτια ίδια. Καλό είναι να προσέχετε όσα έχουν πρόσθετα φρούτα ή είναι αρωματισμένα, καθώς μπορεί να περιέχουν ζάχαρη.

Επιπλέον είναι σημαντικό να επιλέγετε γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά, ώστε να μην παίρνετε επιπλέον κορεσμένα λίπη.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι δίαιτες που περιλαμβάνουν γιαούρτι είναι περισσότερο αποτελεσματικές, πιθανότατα λόγω της περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες αλλά και σε ασβέστιο, το οποίο συμβάλλει στο μεταβολισμό του λίπους και στη μείωση του βάρους.

Άλλα οφέλη που έχει το γιαούρτι είναι ότι συμβάλει στην αποκατάσταση της εντερικής χλωρίδας, που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εντέρου και την αποφυγή των γαστρεντερικών προβλημάτων και επίσης μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος.

Μια μερίδα γιαούρτι είναι καλή πηγή καλίου, φωσφόρου, ιωδίου, ψευδαργύρου και βιταμίνης Β12, η οποία είναι ωφέλιμη για τη σωστή λειτουργία του νευρικούς συστήματος και για τα ερυθρά αιμοσφαίρια. 200 γραμμάρια γιαούρτι περιέχουν το 60% της καθημερινής ανάγκης σε βιταμίνη Β12 της μέσης ενήλικης γυναίκας.

Έτσι λοιπόν ο δικός μου σύμμαχος στην προσπάθεια απώλειας βάρους ήταν το γιαούρτι.

Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι ο κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες σε θερμίδες και θρεπτικά συστατικά, γι αυτό και θα πρέπει να ακολουθεί ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής.

Πηγή

loading...

Αφήστε το σχόλιό σας

comments