Δεν θέλει κόπο! Δείτε τι κάνουν οι διατροφολόγοι για να μην παίρνουν βάρος όταν τρώνε έξω!

Μπορεί να είναι υπέρμαχοι της ισορροπημένης διατροφής και πολύτιμοι καθοδηγητές μας στην απώλεια βάρους θέτοντάς μας (αυστηρούς) περιορισμούς για να δούμε αποτέλεσμα, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι εκείνοι τρώνε τα πάντα στον ατμό και έχουν βγάλει για πάντα από τη ζωή τους το αλάτι, τη ζάχαρη και τα λιπαρά.

Ο διατροφολόγος αυτό που πρωτίστως θέλει για εμάς είναι να είμαστε υγιείς, να έχουμε ένα γερό και ευέλικτο σώμα ώστε να έχουμε καλή ψυχολογία που είναι το κύριο ζητούμενο. Ο υγιεινός τρόπος ζωής δεν αποκλείει τις σποραδικές παρασπονδίες και το φαγητό εκτός σπιτιού. Απλά, όλα θέλουν μέτρο.

Υπάρχουν άτυποι «κανόνες» στην κατανάλωση φαγητού σε εστιατόρια που μπορούν να μας βοηθήσουν να μην πάρουμε αλόγιστα θερμίδες.

Αυτούς ακολουθεί και η διαιτολόγος των σταρ, Κeri Glassman.

«Κατά κανόνα οι πελάτες μου έρχονται για να τους βοηθήσω να βρουν διατροφική ισορροπία στην πολυάσχολη καθημερινότητά τους που έχει ατέλειωτα ωράρια, οικογένεια και υποχρεώσεις. Ο ελάχιστος ύπνος και το στρες είναι οι κύριο παράγοντες για την πρόσληψη βάρους, μαζί με την κακή διατροφή. Σύνηθες πρόβλημα είναι η έλλειψη χρόνου για μαγείρεμα και meal prepping (προετοιμασία των γευμάτων τους). Έτσι καταφεύγουν σε πρόχειρες επιλογές, μένουν πολλές ώρες νηστικοί και είναι αναβλητικοί στο να ξεκινήσουν διατροφή. Όλα αυτά επηρεάζουν το βάρος τους, την υγεία τους, τον ύπνο τους, την ενέργειά τους».

 

Requisite beach run 🏃‍♀️peace out ✌🏼Turks pic 😜✈️#livinganutritiouslife #S🌴J {thanks S and J for the BEST weekend}

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Keri Glassman MS, RDN, CDN (@nutritiouslifeofficial) στις

H Κeri Glassman μοιράζεται τρία «κόλπα» που μας βοηθούν να κρατάμε ισορροπίες όταν βγαίνουμε έξω για να γευματίσουμε.

1) Ποτέ μην πηγαίνεις σε εστιατόριο με άδειο στομάχι: Χρυσός κανόνας. Οταν πεινάμε πολύ, όλα μας φαίνονται δελεαστικά στον κατάλογο του εστιατορίου ή αλλιώς «παραγγέλνουμε ό,τι βρούμε μπροστά μας». H Keri συμβουλεύει να τρώμε λίγη πρωτείνη («pre-dinner protein») πριν το γεύμα μας στο εστιατόριο, ώστε αυτή να ανακόψει την… ανεξέλεγκτη όρεξη που μας οδηγεί κατά κανόνα σε διατροφικά σφάλματα. Ακόμα και ένα βραστό αβγό ή ένα γιαούρτι με λίγα αμύγδαλα πριν το γεύμα στο εστιατόριο μπορούν να μας «συγκρατήσουν» από ανθυγιεινές επιλογές. Τρώγοντας χωρίς μέτρο στο εστιατόριο για να γεμίσουμε το άδειο στομάχι μας, δεν μπορούμε να αποφύγουμε το ανυπόφορο φούσκωμα που θα επακολουθήσει.

Πάρτε σαλάτα αντί για ορεκτικό: Η Glassman προτείνει να παραγγείλουμε μια πλούσια σαλάτα πριν φάμε το κύριο γεύμα μας και όχι τηγανητά ορεκτικά-βόμβες θερμίδων. Καλό θα ήταν να αποφύγουμε την κατανάλωση ψωμιού (συνήθως με κάποιο πικάντικο ντιπ).  Ενα πιάτο με ψητά λαχανικά είναι μια άψογη επιλογή πριν το γεύμα μας.

Αποφύγετε όσο μπορείτε τις τροφές με άμυλο (όπως ρύζι, μακαρόνια, πατάτες): Είναι προτιμότερο να τις μαγειρέψετε στο σπίτι ώστε να αποφύγετε το αλάτι και το βούτυρο που προσθέτουν τα εστιατόρια. Μακαρονάδες, ριζότο, γεμιστές πατάτες μπορούν να μας επιφορτίσουν με πολλές θερμίδες που θα μπορούσαμε να αποφύγουμε.

Πηγή

loading...

Αφήστε το σχόλιό σας

comments