Χημική δίαιτα με μακαρόνια: Χάσε έως και 5 κιλά την εβδομάδα!

Οι περισσότερες δίαιτες ενθαρρύνουν όσους κάνουν δίαιτα να αποφύγουν τους υδατάνθρακες και τα ζυμαρικά. Ωστόσο, με αυτήν την δίαιτα θα καταναλώνετε ζυμαρικά όπως τα μακαρόνια και θα χάνετε βάρος, εφ ‘όσον βέβαια τρώτε τα υγιεινά μακαρόνια, δηλαδή ολικής άλεσης.

Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλα τα φαγητά / τρόφιμα μπορούν να χαρακτηριστούν ως υγιεινά και ανθυγιεινά, ανάλογα με το πώς παρασκευάζονται / μαγειρεύονται. Για παράδειγμα, τα λαχανικά είναι καλά για όλους μας, εκτός εάν είναι παναρισμένα, τηγανητά ή και μαγειρεμένα με λίπος. Το ίδιο ισχύει και για τα μακαρόνια. Τα μακαρόνια ολικής άλεσης είναι πραγματικά ευεργετικά (επιτρεπόμενα θα έλεγα)για την απώλεια βάρους.

Εάν τα μαγειρέψετε υγιεινά, είναι τα μακαρόνια πλούσια σε φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Επίσης, χάρις την ιδιότητα των ζυμαρικών στο να βοηθούν να αισθανόμαστε χορτάτοι γρηγορότερα, μπορούμε και καταναλώνουμε μερίδες φαγητού που είναι όντως χαμηλές σε θερμίδες.

Η δίαιτα είναι κατάλληλη και για χορτοφάγους / vegan.

Πως να μαγειρέψετε υγιεινά μακαρόνια για απώλεια βάρους

Για να προετοιμάσετε ένα υγιεινό πιάτο σπαγγέτι, χρησιμοποιήστε ζυμαρικά / σπαγγέτι /μακαρόνια ολικής αλέσεως όπως ήδη είπαμε. Τα ζυμαρικά αυτά είναι πολύ χορταστικά, τα οποίο μας βοηθούν να αισθανόμαστε πλήρης και χορτάτοι, ακόμη και όταν τρώμε λιγότερο.

Προσθέτοντας λαχανικά, όπως κρεμμύδια, σκόρδα, κίτρινες, κόκκινες και πράσινες πιπεριές, μανιτάρια ή κολοκυθάκια στην σάλτσα για τα σπαγγέτι σας μειώνετε αισχρά τις θερμίδες ανά μερίδα. Ένα φλιτζάνι μακαρόνια με κιμά και σάλτσα περιέχει πολύ περισσότερες θερμίδες από ένα φλιτζάνι μακαρόνια με σάλτσα, αποτελούμενη από πολλά λαχανικά και λίγο κιμά.

  • Να είστε δημιουργικοί και να προσθέτετε τα λαχανικά που σας αρέσουν προσωπικά.
  • Να χρησιμοποιείτε κιμά χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή κιμά γαλοπούλας.
  • Να χρησιμοποιείτε όσο το λιγότερο κρέας γίνεται. Τα μανιτάρια πορτομπέλο (Portabella) είναι ένα εύγευστο υποκατάστατο για το κρέας επειδή συνήθως έχουν μια ωραία γεύση κρέατος.

*Ποικιλία καλλιεργούμενου μανιταριού ΠΟΡΤΟΜΠΕΛΟ. Η γεύση του αλλά και η υφή του είναι τόσο πλούσιες, που πολλές φορές θυμίζουν κρέας. Γίνονται ωραία ψητά ή τηγανητά συνοδευμένα με ελαιόλαδο. Αν είναι αρκετά μεγάλα, γίνονται και γεμιστά. 

Από τον chef Γιάννη Λουκάκο.

Πόσο μεγάλη μερίδα

Το μεσημεριανό και βραδινό θα αποτελείτε από ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Πρωινό και τα προαιρετικά 2 σνακ θα είναι κυρίως φρούτα και ωμα λαχανικά.

Σχεδόν κάθε φαγητό μπορεί να χαρακτηριστεί ανθυγιεινό αν τρώτε πάρα πολύ από αυτό. Ο έλεγχος των μερίδων είναι ένα σημαντικό κλειδί για την απώλεια βάρους! Περιορίστε την μερίδα σε 1 φλιτζάνι ζυμαρικών με 1 φλιτζάνι σάλτσα ντομάτας φορτωμένη με λαχανικά.

Αν θέλετε πραγματικά να χάσετε γρήγορα κιλά τότε βάλτε σε ένα πιάτο 1/2 (μισό) φλιτζάνι μακαρόνια, 1 φλιτζάνι σάλτσα (ή και 1/2) και μερικά ωμα λαχανικά.

Πρακτικές συμβουλές

Έχετε ετοιμάσει την μερίδα σας και αρχίζετε να τρώτε. Να τρώτε αργά έτσι ώστε να αρχίσετε να αισθάνεστε χορτάτοι γρηγορότερα, ενώ τρώτε λιγότερο.

Αν τις πρώτες μέρες σας είναι πολύ δύσκολο να χορτάσετε τότε να μασάτε τσίχλα δίχως ζάχαρη ή να τρώτε ωμα λαχανικά κατά την ώρα του μαγειρέματος.

Πρέπει οπωσδήποτε να τρώτε μεσημεριανό και βραδινό. Προσπαθείτε να αποφύγετε τα σνακ αν γίνεται, για να χάσετε γρηγορότερα κιλά.

Πηγή

 

Σας άρεσε το άρθρο; Χαρίστε μας ένα LIKE σας!

loading...

Αφήστε το σχόλιό σας

comments