Χάστε βάρος με το σέλινο

Το σέλινο είναι ένα ευεργετικό και λειτουργικό λαχανικό. Μπορείτε να το συνδυάσετε μια μεγάλη ποικιλία πιάτων και να το ετοιμάσετε με διάφορους τρόπους. Είναι ιδιαίτερα γνωστό για τα μεγάλα οφέλη του στην υγεία: βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, φυτικές ίνες και πολύ λίγες θερμίδες. Θα θέλατε να μάθετε πώς μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος;

Το σέλινο έχει  θαυμάσια μυρωδιά και γεύση και είναι πολύ χαμηλό σε θερμίδες (16 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια) γι αυτό περιλαμβάνεται και στις δίαιτες. Μπορείτε να το καταναλώσετε με διάφορους τρόπους και να επωφεληθείτε από την χορταστική του ιδιότητα.

Τα οφέλη του σέλινου στην απώλεια βάρους

Το σέλινο είναι το πιο ευκολόπεπτο και υγιεινό λαχανικό: αποτελείται από 95% νερό, ενυδατώνει και παράλληλα καθαρίζει τον οργανισμό, εξαλείφοντας τις τοξίνες και την κατακράτηση υγρών. Ας ρίξουμε μια ματιά σε όλα του τα οφέλη.

  • Περιέχει βασικά έλαια όπως το λεμονένιο, το σελήνιο και την ασπαραγίνη, στα οποία οφείλονται οι καθαριστικές και διουρητικές του  ικανότητες. Οι ιδιότητες αυτές βρίσκονται κυρίως στο κοτσάνι, στους σπόρους και λιγότερο στα φύλλα.
  • Δίνει την αίσθηση κορεσμού.
  • Έχει αντιβακτηριακές ιδιότητες, εξαλείφοντας τις λοιμώξεις και τις τοξίνες.
  • Ευνοεί την νεφρική λειτουργία.
  • Περιέχει μεταλλικά στοιχεία όπως  κάλιο και νάτριο, καθώς επίσης βιταμίνη B1, B2 και B6, βασικές  για το δέρμα, τα μαλλιά και την φροντίδα των ματιών.
  • Ρυθμίζει την χοληστερίνη και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.
  • Επιταχύνει την πέψη κι ελαττώνει τα αέρια.

Πώς μπορώ να χάσω βάρος με σέλινο;

Το σέλινο εξαλείφει το λίπος χάρη στην διουρητική, καθαριστική και χορταστική λειτουργία του. Πρέπει να είστε συνεπείς για δυο εβδομάδες για να χάσετε έως και 8 κιλά κατά την διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου.  Παρακάτω, πρόκειται να σας εξηγήσουμε πώς να το κάνετε, αλλά να θυμάστε  ότι θα πρέπει πάντα να ακολουθείτε μια ισορροπημένη δίαιτα σε συνδυασμό με αυτά τα παρασκευάσματα από σέλινο.

Πρωινό:  χυμός από σέλινο, ανανά και αγγούρι

Χάστε βάρος με το σέλινο 2

Θα πρέπει να πίνετε το  χυμό πριν από το πρωινό. Με αυτόν τον τρόπο λαμβάνετε τις απαραίτητες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, ώστε να διαρκέσουν μέχρι το επόμενο γεύμα που ακολουθεί. Αυτό θα σας δώσει και την αίσθηση κορεσμού στο στομάχι σας. Ο συνδυασμός ανανά και αγγουριού είναι οπωσδήποτε ένας εξαίσιος τρόπος αύξησης της καθαριστικής ικανότητάς του.

Υλικά

  • Δυο ή τρία κοτσάνια σέλινο
  • Μισό αγγούρι
  • Δυο φέτες ανανά
  • Μια κουταλιά της σούπας  βρώμη

 

Οδηγίες

Αρχίστε με καλό πλύσιμο των προϊόντων κι έπειτα κόψτε το αγγούρι σε κομμάτια, καθαρίστε τον ανανά και κόψτε το σέλινο. Προσθέστε τη βρώμη κι ανακατέψτε καλά μέχρι να γίνει ένας καλά αναμεμειγμένος χυμός. Μπορείτε να το συνοδεύσετε με μια κουταλιά της σούπας μέλι και να προσθέσετε ένα ποτήρι νερό ώστε να μην είναι τόσο πηκτό.

Μεσημεριανό: σούπα από σέλινο για απώλεια βάρους

Χάστε βάρος με το σέλινο 3

Μπορείτε να τρώτε αυτήν την απλή σούπα τρεις φορές την εβδομάδα. Καθαρίζει, δίνει μια αίσθηση κορεσμού και βοηθάει στην καύση του λιπους. Είναι επίσης πεντανόστιμη.

Υλικά

  • 6 κοτσάνια σέλινο
  • μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
  • 1 κρεμμύδι
  • Λίγο πιπέρι
  • 1 κουταλιά της σούπας άνθος αραβοσίτου (κορνφλάουερ)
  • 1 λίτρο νερό με ένα κύβο ζωμού
  • 1 φύλλο δάφνης

Οδηγίες

Πλύνετε το σέλινο και το κρεμμύδι  και κόψτε τα σε μικρά κομμάτια. Βάλτε λίγο λάδι στην κατσαρόλα κι όταν ζεσταθεί, προσθέστε το σέλινο και το κρεμμύδι. Έπειτα προσθέστε το νερό, τον κύβο ζωμού και το φύλλο δάφνης. Όταν αρχίζει να βράζει, προσθέστε το κορνφλάουερ για να γίνει λίγο πιο πηχτό. Ανακατεύετε σταδιακά  για να μην σβολιάσει.

Στο τέλος. αφαιρέστε το φύλλο δάφνης και προσθέστε λίγο πιπέρι. Τα χτυπάτε  όλα  στο μπλέντερ μέχρι να φτιάξετε μια ευχάριστη κρέμα.  Είναι πολύ υγιεινό κι ελαφρύ και μπορείτε να την καταναλώσετε και για  μεσημεριανό και για  βραδινό.

Πριν το βραδινό :  χυμός από σέλινο κι ακτινίδιο.

Χάστε βάρος με το σέλινο 4

Τέλειο για να το πιείτε πριν από το βραδινό. Δίνει την αίσθηση κορεσμού κι έτσι δεν θα νιώσετε την ανάγκη να τρώτε μεγάλες ποσότητες φαγητού κατά την διάρκεια του τελευταίου γεύματος της ημέρας. Παρέχει θρεπτικά συστατικά και μεταλλικά στοιχεία καθώς επίσης βιταμίνη  C και φυτικές ίνες.

Υλικά

  • Δυο μεγάλα ακτινίδια
  • Τρία κοτσάνια σέλινο
  • Ένα κλαδάκι μαϊντανό
  • Δυο πορτοκάλια

Οδηγίες

Καθαρίστε τα αγγούρια και κόψτε τα σε μικρά κομματάκια. Κόψτε τον μαϊντανό και το σέλινο σε μικρά κομμάτια. Στύψτε χυμό πορτοκάλι. Προσθέστε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και χτυπήστε τα. Εάν Θέλετε, προσθέτετε ένα γλυκαντικό, όπως είναι το μέλι. Αυτός ο χυμός παρέχει πολλά βασικά θρεπτικά συστατικά. Πιείτε τον 15 λεπτά πριν από το δείπνο.

via

 

 

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Χαρίστε μας ένα LIKE σας!

loading...

Αφήστε το σχόλιό σας

comments