Αυτή Είναι η Μοναδική, Σούπερ Δημοφιλής Δίαιτα που Έχει Αποτελέσματα!

Μόλις επιβεβαιώθηκε και σας μεταφέρουμε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την μοναδική δίαιτα που υμνούν διατροφολόγοι, γιατροί και εύσωμοι άνθρωποι που έχασαν κιλά κάνοντάς την.

Σε μια εποχή που οι δίαιτες είναι μόδα είναι πολύ δύσκολο να καταλάβει κανείς ποια δίαιτα είναι καλή και έχει αποτελέσματα και ποια ενώ έχει αποτελέσματα δεν είναι υγιεινή.

Οι ειδικοί μίλησαν, έβαλαν όλες τις «διάσημες» δίαιτες στο μικροσκόπιο και αποκαλύπτουν ποια είναι αυτή που, αν θέλετε να χάσετε βάρος, πρέπει να κάνετε.

Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι απαραίτητα στην καθημερινή σας διατροφή και ιδανικά για δίαιτα.

Πρόκειται για την μεσογειακή δίαιτα την οποία ακολουθούν κυρίως άνθρωποι που ζουν στις Μεσογειακές χώρες, όπως είναι η Ελλάδα και η Ιταλία. Έχει μικρούς περιορισμούς και σίγουρα έχει αποτελέσματα.

Η μεσογειακή δίαιτα είναι πλούσια σε λαχανικά, φρούτα, καρπούς, σπόρους, παρθένο ελαιόλαδο, λιπαρά ψάρια και αυγά. Λίγες είναι οι τροφές που απαγορεύονται και ανάμεσα σε αυτές είναι οτιδήποτε επεξεργασμένο, οι μεγάλες ποσότητες γαλακτοκομικών, το κόκκινο κρέας και τα γλυκά.

Τα λιπαρά ψάρια που είναι γεμάτα Ωμέγα-3 λιπαρά είναι ιδανικά για εσάς που θέλετε να χάσετε βάρος.

Πρόκειται, επομένως, για την καλύτερη δίαιτα που μπορείτε να κάνετε. Έρευνες έχουν δείξει πως η συγκεκριμένη δίαιτα είναι αποτελεσματική και ιδανική για όσους έχουν καρδιακά προβλήματα καθώς μειώνει τον κίνδυνο για εγκεφαλικό και καρδιακή προσβολή. Επίσης μειώνει τον κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη τύπου 2 και βοηθάει, φυσικά, στην απώλεια βάρους.

Βασικοί κανόνες

1. Τρώτε 5-10 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα (1/2 φλ. μαγειρεμένα λαχανικά ή 1 φλ. ωμά φρούτα και λαχανικά θεωρούνται μια μερίδα).

2. Τρώτε 4-6 μερίδες την ημέρα καλά λιπαρά, όπως είναι το αβοκάντο και οι ελιές. Μια μερίδα μπορεί να είναι και 1 κ.γ. ελαιόλαδο, 5 ελιές ή το 1/8 από ένα αβοκάντο.

Χρησιμοποιείτε μπαχαρικά στα φαγητά σας.

3. Καταναλώνετε μια μικρή μερίδα ξηρών καρπών κάθε μέρα. Μια μερίδα ξηροί καρποί είναι 10-12 τεμάχια αμυγδάλων ή καρυδιών.

4. Τρώτε μια μερίδα ψαριού 3-4 φορές την εβδομάδα. Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα επίσης επιτρέπονται αλλά με μέτρο.

5. Τρώτε μόνο ψωμί ολικής άλεσης.

6. Βάζετε μπαχαρικά στα φαγητά σας καθώς αυτά είναι αντιοξειδωτικά και έχουν αντιφλεγμονώδη δράση.

7. Πίνετε όσο περισσότερο νερό μπορείτε.

Το μόνο που έχετε να κάνετε, λοιπόν, είναι να βάλετε τις παραπάνω τροφές στη διατροφή σας και να τρώτε όλες εκείνες που «απαγορεύονται» σε πολύ μικρές ποσότητες. Το παν είναι το μέτρο και αν το έχετε είναι βέβαιο πως θα χάσετε τα κιλά που επιθυμείτε.

Πηγή

Σας άρεσε το άρθρο; Χαρίστε μας ένα LIKE σας!

loading...

Αφήστε το σχόλιό σας

comments