5 απλές καθημερινές συνήθειες που προκαλούν αύξηση του βάρους σας

Αν δεν έχετε φάει γρήγορο φαγητό και γλυκά, αν γυμνάζεστε τακτικά για να χάσετε βάρος αλλά δεν τα καταφέρνετε, ίσως υπάρχει λόγος. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν πως ορισμένες πρωινές συνήθειες, τους αποτρέπουν από το να αποκτήσουν το σώμα των ονείρων τους.

Παρακάτω θα βρείτε 5 συνήθειες που θα πρέπει να εγκαταλείψετε αν θέλετε να χάσετε βάρος.

1 Κοιμάστε πάρα πολύ

Με τον πολύ λίγο ύπνο, το σώμα είναι πιθανότερο να παράγει την ορμόνη του στρες, την κορτιζόλη. Αυτή, αυξάνει την όρεξη. Ωστόσο, το να κοιμάται κάποιος περισσότερο, δεν είναι ότι καλύτερο. Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη που διεξήχθη από το περιοδικό PLOS One, οι άνθρωποι που κοιμούνται περισσότερες από 10 ώρες κάθε βράδυ, έχουν υψηλότερο δείκτη μάζας σώματος. Δεν είναι παράξενο που οι γιατροί συστήνουν να κοιμόμαστε 7 έως 9 ώρες κάθε μέρα.

2 Ετοιμάζεστε στα σκοτεινά

Ανοίξτε τις περσίδες ή τις κουρτίνες, αμέσως μετά το ξύπνημα. Μια μελέτη στο περιοδικό PLOS One, διαπίστωσε ότι τα κύματα μπλε φωτός του ήλιου νωρίς το πρωί, ενισχύουν το μεταβολισμό και βοηθούν να ξυπνήσει το σώμα σας. Ακόμη και 20 έως 30 λεπτά της ημέρας, είναι αρκετά για να επηρεάσουν το δείκτη μάζας σώματος.

3 Δεν φτιάχνετε το κρεβάτι σας

Μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά είναι αλήθεια. Μια μελέτη από το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου των ΗΠΑ, αποκάλυψε ότι τα άτομα που κάνουν τα κρεβάτια τους, κάνουν και καλύτερο ύπνο. Ο υγιεινός ύπνος, είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχετε ένα υγιές βάρος.

4 Δεν ζυγίζεστε

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ, απέδειξαν πως το καθημερινό ζύγισμα είναι μια καλή τεχνική που ενθαρρύνει την απώλεια βάρους. Το ζύγισμα πρέπει να γίνει το πρωί, πριν φάτε ή πιείτε οτιδήποτε. Από τη στιγμή που χάνετε το βάρος του νερού το βράδυ, θα έχετε τον πιο ακριβή αριθμό των κιλών σας.

5 Τρώτε λίγο πρωινό

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ, επιμένουν ότι θα πρέπει να τρώτε ένα νόστιμο γεύμα το πρωί. Στην πραγματικότητα, ένα ισορροπημένο πρωινό που περιέχει 600 θερμίδες από άπαχη πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και κάποιο επιδόρπιο, θα καταστήσει ευκολότερο να ακολουθήσετε το καθημερινό πλάνο διατροφής σας.

Πηγή

Σας άρεσε το άρθρο; Χαρίστε μας ένα LIKE σας!

loading...

Αφήστε το σχόλιό σας

comments