Τα 8 tips για να μην πάρεις ούτε γραμμάριο το Πάσχα!

Μετά από 40 μέρες νηστείας, σίγουρα σε όλους μας έχουν λείψει κάποιες νόστιμες λιχουδιές και τα αγαπημένα μας φαγητά που τόσο καιρό στερούμασταν.

Το Πάσχα κρύβει πολλές διατροφικές παγίδες που μπορεί να μας παχύνουν αν δεν προσέξουμε. Για αυτό, οι ειδικοί δίνουν 8 έξυπνα tips για να ευχαριστηθούμε τα σοκολατένια αυγά και τα κουλουράκια, χωρίς να πάρουμε ούτε ένα γραμμάριο!

1.Προσοχή στις αγορές: Είναι λογικό να θέλουμε να γεμίσουμε το σπίτι μας και το ψυγείο μας με πασχαλινές λιχουδιές, όμως καλό είναι να προνοήσεις ώστε να μην κάνεις υπερβολές. Προτίμησε να αγοράσεις σοκολάτες σε μικρή ποσότητα, κουλουράκια για όλη την οικογένεια αλλά σε μικρές μερίδες και να κάνεις πιο υγιεινές επιλογές.

2.Η σοκολάτα και τα κουλουράκια είναι επιδόρπιο: Όχι μόνο δεν είναι ιδανικά για σνακ αφού περιέχουν ζάχαρη, αλλά είναι προτιμότερο να τα απολαμβάνουμε μετά το φαγητό. Σύμφωνα με τους ειδικούς όταν καταναλώνουμε σοκολάτα με άδειο στομάχι, καταλήγουμε να πεινάμε όλη μέρα και να έχουμε μειωμένη ενέργεια. Ιδανικά, μπορούμε να καταναλώσουμε σοκολάτα μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες.

3.Επίλεξε προϊόντα ολικής άλεσης: Φτιάξε ή αγόρασε κουλούρια ολικής άλεσης. Περιέχουν φυτικές ίνες και βιταμίνες και θα σε χορτάσουν περισσότερο.

4. Προσοχή με τα γλυκά: Μην ‘διακοσμήσεις’ το σπίτι με σοκολατάκια! Τα μπολ στο τραπεζάκι το σαλονιού που περιέχουν σοκολατένιες λιχουδιές θα σε βάζουν συνέχει σε πειρασμό. Προτίμησε να τα αποθηκεύσεις στο ντουλάπι και να τα τρως μόνο όταν πραγματικά έχεις ανάγκη για κάτι γλυκό.

5.Μικρές μερίδες: Σύμφωνα με μια έρευνα, οι υγιείς άνθρωποι που τρώνε συχνά σοκολάτα έχουν μικρότερο δείκτη μάζας σώματος από αυτούς που δεν τρώνε καθόλου σοκολάτα. Το μυστικό είναι στις μερίδες. Για παράδειγμα, ένα μεγάλο σοκολατένιο αυγό μπορεί να περιέχει μέχρι και 1070 θερμίδες, ενώ ένα μικρό έχει μόλις 72 θερμίδες.

6. Γέμισε το ψυγείο σου με υγιεινά τρόφιμα! Αν έχεις μόνο υγιεινά και διαιτητικά προϊόντα στο ψυγείο σου, τότε δεν θα μπεις στον πειρασμό να φας κάτι παχυντικό. Ετοίμασε υγιεινά σνακ με καρότο και αγγούρι, προτίμησε τυριά με χαμηλά λιπαρά, μαύρη σοκολάτα και φρούτα.

7.Μην καταπιέζεσαι: Το Πάσχα είναι μια αφορμή για να περάσουμε χρόνο με την οικογένειά μας και τους φίλους μας, για αυτό μην καταπιέζεσαι. Προσπάθησε να περάσεις καλά και να φας μικρές ποσότητες από όλες τις λιχουδιές που υπάρχουν στο πασχαλινό τραπέζι.

8. Να έχεις πρόγραμμα: Μην τρως ανεξέλεγκτα αλλά προσπάθησε να μείνεις πιστή στις διατροφικές σου συνήθειες. Μην ξεπερνας τα τρία βασικά γεύματα, να τρως φρούτα και να πίνεις πολύ νερό.

Πηγή

Σας άρεσε το άρθρο; Χαρίστε μας ένα LIKE σας!

loading...

Αφήστε το σχόλιό σας

comments